Er der nogen der kan linke til et sted hvor man kan købe den originale version af Apocalypse Now med engelske undertekster? Jeg kan finde en Steelbook-edition, men jeg aner ikke om der er undertekster på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Well, han har jo ikke lavet en Lucas, man kan heldigvis få fat i udgivelser med begge udgaver på. Jeg har dog stadig en forholdsvis gammel R1 med den originale udgave, som jeg først planlægger at udskifte, hvis der kommer en BD-udgivelse.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#511 McPeter 14 år siden
DR K kl.20 - Dommedag Nu - Redux
#512 Highland Park 14 år siden
Det er så trist, at originalversionen ikke bliver vist mere. I det mindste er Coppola tilfreds.
#513 filmz-Utyske 14 år siden
Heldigvis kan man stadig få fat i den på dvd. :)
#514 Highland Park 14 år siden
#515 Kruse 14 år siden
#516 Skeloboy 14 år siden
#517 NightHawk 14 år siden
På R2 steelbook udgaven der indeholder begge versioner, er der engelske undertekster på begge film.
Du kan selvfølgelig også købe original udgaven alene med engelske undertekster her :
http://www.amazon.co.uk/Apocalypse-Now-DVD-Marlon-...
#518 filmz-Utyske 14 år siden
Well, han har jo ikke lavet en Lucas, man kan heldigvis få fat i udgivelser med begge udgaver på. Jeg har dog stadig en forholdsvis gammel R1 med den originale udgave, som jeg først planlægger at udskifte, hvis der kommer en BD-udgivelse.
#519 Kruse 14 år siden
#520 Highland Park 14 år siden