Gravatar

#511 McPeter 14 år siden

DR2 kl.17 - Syv Mænd Sejrer
DR K kl.20 - Dommedag Nu - Redux
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#512 Highland Park 14 år siden

McPeter (511) skrev:
DR K kl.20 - Dommedag Nu - Redux

Det er så trist, at originalversionen ikke bliver vist mere. I det mindste er Coppola tilfreds.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#513 filmz-Utyske 14 år siden

#512 -

Heldigvis kan man stadig få fat i den på dvd. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#514 Highland Park 14 år siden

#513: Ja, jeg købte den også for længe siden, da jeg fandt ud af, at Coppola ville have "Redux"-udgaven til at overtage originalversionens plads.
Gravatar

#515 Kruse 14 år siden

Er der nogen der kan linke til et sted hvor man kan købe den originale version af Apocalypse Now med engelske undertekster? Jeg kan finde en Steelbook-edition, men jeg aner ikke om der er undertekster på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#516 Skeloboy 14 år siden

#515 - den her er så billig, at jeg godt kunne finde på at købe den, og så bare håbe på engelske tekster.
Gravatar

#517 NightHawk 14 år siden

# 515 -

På R2 steelbook udgaven der indeholder begge versioner, er der engelske undertekster på begge film.

Du kan selvfølgelig også købe original udgaven alene med engelske undertekster her :

http://www.amazon.co.uk/Apocalypse-Now-DVD-Marlon-...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#518 filmz-Utyske 14 år siden

#514 -

Well, han har jo ikke lavet en Lucas, man kan heldigvis få fat i udgivelser med begge udgaver på. Jeg har dog stadig en forholdsvis gammel R1 med den originale udgave, som jeg først planlægger at udskifte, hvis der kommer en BD-udgivelse.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#519 Kruse 14 år siden

#516+17: Okay tak, jeg prøver mig med Steelbook udgaven først :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#520 Highland Park 14 år siden

#518: Ja, det kan jeg forstå, og det glæder mig meget at høre. Tak for oplysningen. :)

Skriv ny kommentar: