Kl. 18 på DRK: Danmark-Sovjetunionen - Jeg føler mig gammel. Det er 25 år siden, og jeg husker den kamp, bedre end jeg husker de fleste landskampe de sidste par år.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#543 Det er nok en ringe trøst, men i dag viste de den eksemplarisk i den regi, og hvor det helt igennem en herlig, livsglad film. Den kan fanges igen torsdag kl. 22.25.
Og som nævnt i #536 kommer Demys "Englebugten" i morgen kl. 22.00. Absolut seværdig.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#547: Jeg var ikke klar over, at den blev genudsendt i dag. Mange tak for oplysningen om torsdagens visning samt tippet om "Englebugten". :) Mit franske er desværre alt for rustent til, at jeg kan undvære undertekster.
#541 Riqon 14 år siden
#542 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#543 Highland Park 14 år siden
#544 MMB 14 år siden
#545 Steffan Rasmussen 14 år siden
#546 Riqon 14 år siden
Et par elendige film på TV3:
Catwoman (kl. 21.00) ;-)
Basic (kl. 01.05)
Til gengæld er denne her på TV2 et kig værd, hvis du ikke har set den:
The Life of David Gale (kl. 22.20)
Og så vil jeg selv se denne her, som jeg ikke har set før:
TV 2 Film: Hellraiser (kl. 00:45)
#547 rockysds 14 år siden
Det er nok en ringe trøst, men i dag viste de den eksemplarisk i den regi, og hvor det helt igennem en herlig, livsglad film. Den kan fanges igen torsdag kl. 22.25.
Og som nævnt i #536 kommer Demys "Englebugten" i morgen kl. 22.00. Absolut seværdig.
#548 Highland Park 14 år siden
Mit franske er desværre alt for rustent til, at jeg kan undvære undertekster.
#549 Skeloboy 14 år siden
#550 elwood 14 år siden
Hans fremlægning af Scientology er dog lige sjov hver gang 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"