Den eneste jeg kan få øje på, som jeg VIL se imorgen er Next karate kid (aldrig set den og vidste ikke at der var en fjrde karate kid film før Nicki52 eller var det Batsy der viste mig noget andet)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Lige for at tilføje lidt til McPeters fine oversigt, så viser DR2 Lawrence Kasdans "The Big Chill" (Gensyn med vennerne) i morgen eftermiddag klokken 15.15.
Og hvad der er endnu mere interessant, så viser DR K i morgen aften kl. 23.05 John Cassavetes' "Love Streams", én af de "store" Cassavetes-film, jeg ikke har set endnu, og så vidt jeg ved, er den pt. OOP.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Og hvad der er endnu mere interessant, så viser DR K i morgen aften kl. 23.05 John Cassavetes' "Love Streams", én af de "store" Cassavetes-film, jeg ikke har set endnu, og så vidt jeg ved, er den pt. OOP.
Lækkert! Jeg har heller aldrig fået den set, og selvom "A Woman Under the Influence" efter min mening var hans sidste mesterværk, vil jeg stadigvæk se frem til filmen.
Den eneste jeg kan få øje på, som jeg VIL se imorgen er Next karate kid (aldrig set den og vidste ikke at der var en fjrde karate kid film før Nicki52 eller var det Batsy der viste mig noget andet)
Jeg har også set boks-sæt med "The Complete Karate Kid Trilogy" eller sådan noget - hvor den altså ikke er med. Men husker den også som ret dårlig... det er jo pludselig klatretøsen der er med i stedet for Daniel-san. (Det er i øvrigt Hilary Swank)
Så sluttede den lige nue, den var da ikke så dårlig, dårlig skuespil og the bad guys til grin, men den havde ind imellem nogle sjove scener, eller gode kampscener, men det er helt klart den svageste i serien.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
The Color of Money (Det handler om penge) på DR K klokken 20.00 i aften! En film af Martin Scorsese med Paul Newman (fik en Oscar for denne rolle) og Tom Cruise i hovedrollerne.
#711 lyspunkt 13 år siden
De sender fra afsnit 104 -114 i dag og 110-121 i morgen
#712 MOVIE1000 13 år siden
#713 rockysds 13 år siden
#714 Antlion 13 år siden
Lækkert! Jeg har heller aldrig fået den set, og selvom "A Woman Under the Influence" efter min mening var hans sidste mesterværk, vil jeg stadigvæk se frem til filmen.
#715 McPeter 13 år siden
Jeg har også set boks-sæt med "The Complete Karate Kid Trilogy" eller sådan noget - hvor den altså ikke er med. Men husker den også som ret dårlig... det er jo pludselig klatretøsen der er med i stedet for Daniel-san. (Det er i øvrigt Hilary Swank)
#716 MOVIE1000 13 år siden
#717 Antlion 13 år siden
Fik du set den?
#718 MMB 13 år siden
En film af Martin Scorsese med Paul Newman (fik en Oscar for denne rolle) og Tom Cruise i hovedrollerne.
#719 Highland Park 13 år siden
Velkommen til 2011! ;)
#720 MMB 13 år siden
Fuck mit liv... Nå, well, godt man har set den. :P