#23 Gider du lige tage dem med i Bilka. Hvis de begynder at tude uden nogen grund, behøver du ikke løslade dem...nogensinde. Tamp dem til døde med en våd søndagsavis i stedet, så verden kan blive et bedre sted.
Nå, så skete det, og som den bundærlige person vil jeg da også lige dele danmarks mest seriøse avis' mening om BI med Jer:
Ekstrabladet
Danske spillefilm, der ryger direkte på dvd, hører til sjældenhederne, men man forstår godt, at ingen biografer har haft lyst til at binde an med debutanten Jonas Kvist Jensens 'Brutal Incasso' . En ting er, at man ikke kan stave til inkasso, desværre er resten endnu mere ubehjælpeligt skruet sammen.
Filmen vil vist gerne være en slags pendant til Lasse Spang Olsens drengerøvsfilm -han har som bekendt lavet en, der hedder 'Inkasso' -men selv den ikke synderligt originale Olsen fremstår som en ren Scorsese i sammenligning. Budgettet har været stort set ikke eksisterende. Og det kan ses. Lyd- og billedside ligner noget, man kunne have lavet på en ungdomsklub, hvilket man måske kunne have båret over med, hvis skuespillet ikke havde været så amatøragtigt ringe og historien så tåkrummende tynd. For slet ikke at snakke om 'special-effekterne'.
Jeg ved godt, at man bør lade tvivlen komme debutanter til gode, men det her er altså en hjemmevideo forklædt som film, der bør undgås for enhver pris.
0/6 stjerner :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#21 gi-jones 19 år siden
#22 elwood 19 år siden
hehe nej det er sku meget rart at vi får lidt opmærksom mellem alt dette, Ruddy/Steve Irwing/pige der dukker op efter 8 år fra min kælder
Som stjæler rampelyset fra lanceringen af vores film.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 davenport 19 år siden
#24 gi-jones 19 år siden
#25 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 Confused101 19 år siden
#27 Captain Vallo 19 år siden
Jeg glæder mig meget til selv at lægge øjne på jeres film.
Og held & lykke med jeres kommende projekter.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#28 gi-jones 19 år siden
Ekstrabladet
0/6 stjerner :-)
#29 davenport 19 år siden
#30 filmz-Kadann 19 år siden