Whuut, havde slet ikke lagt mærke til, at du ikke var med i dette spil? Hvordan kan det være?
Det var også planen, men da jeg var et smut inde forbi indbakken, glæd mit blik desværre henover et pat besvarelser. Og det er heller ikke så sjovt at følge spillets gang, når man regner ud. Der er ikke samme spænding som i oplever.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#100 - ah ja, ok. Jamen...så sender jeg den til en anden deltager som første :)
har dog lige et par spørgsmål. Hvor mange svarmuligheder skal der være? Hvis der nu er et begrænset antal - 4 for eksempel - går det så?
F.eks.: Nævn en af vennerne fra Friends, hvor der jo kun er 6 (eller hvis der nu kun er 4 muligheder)
Og hvad med omvendt? Nævn en skuespiller fra Danmark, f.eks., hvor der jo er ret mange muligheder.
I SHEEP kan der være lige så mange og lige så få muligheder som muligt. Du kan også stille spørgsmålet: "Plat eller krone", hvis det er det du har lyst til. Spørgsmålet kan også være åbent, som f.eks. nævn en skuespiller fra USA.
Og alle svar er korrekte, selvom man svarer "på højkant" til plat eller krone, er det et legitimt svar. Det er bare ikke sikkert, at der er andre, som også vælger det svar. :)
Det var også planen, men da jeg var et smut inde forbi indbakken, glæd mit blik desværre henover et pat besvarelser. Og det er heller ikke så sjovt at følge spillets gang, når man regner ud. Der er ikke samme spænding som i oplever.
Ret enig! Det er dog sjovere at være med, end slet ikke at være med...
Er deltagerne i spillet lige så gode venner som vennerne i Venner? Næsten og så alligevel ikke helt. Denne gang er der helt op til 8 point at lægge ind på kontoen. Men hvilke af de populære karakterer fra Friends, er den mest fårede?
Joey - 8 point Dyg Bony Laksen Tiany Herrguth HonoDelLoce IK HelmerJ
Folket har denne gang valgt to større får, og tre af de små lam på solotur. Vil Joeys 8 point mod Rachels 7 gøre nogen forskel på stillingen? 1. Bony - 91 2. Dyg - 86 3. Laksen - 85 4. Steffan Rasmussen - 83 5. Tiany - 81 6. Wangsgaard - 77 7. Herrguth - 77 8. TheEnd - 77 9. HonoDelLoce - 74 10. BN - 72 11. Collateral - 70 12. Foeller - 68 13. IK - 65 14. Kruse - 61 15. HelmerJ - 60 16. Popeye - 59 17. MOVIE1000 - 58 18. Nicki52 - 28
Nicki52 har fået tanket brandstof på igen, og suser nu efter MOVIE1000, der dog har et forspring på 30 point. I toppen har Tiany overhalet Wangsgaard, som tog sine chancer med Chandlers evige sarkasme.
De fire sidste spørgsmål må I have til gode til i morgen. :) Jeg håber I har været godt underholdt med mine spørgsmål indtil videre. Det bliver spændende at se i morgen, om Bony er urørlig på sin fine førsteplads. Godnat herfra.
#101 Bony 13 år siden
Som nævnt lige før (og tidligere), så kan man sagtens deltage selvom man er quizmaster. :)
#102 Skeloboy 13 år siden
har dog lige et par spørgsmål. Hvor mange svarmuligheder skal der være? Hvis der nu er et begrænset antal - 4 for eksempel - går det så?
F.eks.: Nævn en af vennerne fra Friends, hvor der jo kun er 6 (eller hvis der nu kun er 4 muligheder)
Og hvad med omvendt?
Nævn en skuespiller fra Danmark, f.eks., hvor der jo er ret mange muligheder.
#103 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#104 MMB 13 år siden
I SHEEP kan der være lige så mange og lige så få muligheder som muligt. Du kan også stille spørgsmålet: "Plat eller krone", hvis det er det du har lyst til. Spørgsmålet kan også være åbent, som f.eks. nævn en skuespiller fra USA.
Og alle svar er korrekte, selvom man svarer "på højkant" til plat eller krone, er det et legitimt svar. Det er bare ikke sikkert, at der er andre, som også vælger det svar. :)
#105 MMB 13 år siden
Ret enig! Det er dog sjovere at være med, end slet ikke at være med...
#106 Skeloboy 13 år siden
Men kan da vist høre, at jeg bare skal lade være med selv at være med :)
Jeg kan godt være quizmaster i næste runde.
#107 Neranders 13 år siden
Det er nu også meget hyggeligt blot at lege kommentator for en enkelt runde. Jeg skal nok være frisk og klar til næste spil, bare rolig. :)
"That's rough, buddy."
#108 Neranders 13 år siden
10. Nævn en karakter fra "Friends"
Er deltagerne i spillet lige så gode venner som vennerne i Venner? Næsten og så alligevel ikke helt. Denne gang er der helt op til 8 point at lægge ind på kontoen. Men hvilke af de populære karakterer fra Friends, er den mest fårede?
Joey - 8 point
Dyg
Bony
Laksen
Tiany
Herrguth
HonoDelLoce
IK
HelmerJ
Rachel - 7 point
BN
Steffan Rasmussen
TheEnd
Collateral
Foeller
Popeye
Nicki52
Chandler - 1 point
Wangsgaard
Monica - 1 point
MOVIE1000
Ross - 1 point
Kruse
Folket har denne gang valgt to større får, og tre af de små lam på solotur. Vil Joeys 8 point mod Rachels 7 gøre nogen forskel på stillingen?
1. Bony - 91
2. Dyg - 86
3. Laksen - 85
4. Steffan Rasmussen - 83
5. Tiany - 81
6. Wangsgaard - 77
7. Herrguth - 77
8. TheEnd - 77
9. HonoDelLoce - 74
10. BN - 72
11. Collateral - 70
12. Foeller - 68
13. IK - 65
14. Kruse - 61
15. HelmerJ - 60
16. Popeye - 59
17. MOVIE1000 - 58
18. Nicki52 - 28
Nicki52 har fået tanket brandstof på igen, og suser nu efter MOVIE1000, der dog har et forspring på 30 point. I toppen har Tiany overhalet Wangsgaard, som tog sine chancer med Chandlers evige sarkasme.
"That's rough, buddy."
#109 MMB 13 år siden
Something's wrong...
BN mangler i den øverste...
#110 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."