Ja, bare gør det. Deadline i morgen aften f.eks. Så har folket hele søndagen hvis det er. Så afsløringerne og så kan Skelo få sin tur og vi kan få to gange quizzer. Bingo, alle er glade. :)
Så får jeg da ikke noget søvn i morgen før jeg skal afsted til Sicilien. Skidt pyt, jeg kan nok ikke sove så meget alligevel. Så rykker deadline til klokken 19:00 så jeg kan nå det.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Så får jeg da ikke noget søvn i morgen før jeg skal afsted til Sicilien. Skidt pyt, jeg kan nok ikke sove så meget alligevel. Så rykker deadline til klokken 19:00 så jeg kan nå det.
Men hvornår skal du rejse? Det vil være ekstremt surt hvis du ikke når at gøre quizzen færdig. Så må du sgu blive hjemme fra ferie. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Super spændende runde, som jeg først har fået læst nu.
Jeg vil dog indskyde at der er sket en fejl. Ved spørgsmål 5 fik jeg 6 point, men har af en eller anden grund kun fået 2 point. Ikke at det betyder noget i den større sammenhæng. Tak for 3. pladsen. :D
Jeg vil dog indskyde at der er sket en fejl. Ved spørgsmål 5 fik jeg 6 point, men har af en eller anden grund kun fået 2 point. Ikke at det betyder noget i den større sammenhæng. Tak for 3. pladsen. :D
Så betyder det du er på anden pladsen også.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#151 Nicki52 13 år siden
#152 Bony 13 år siden
Men hvornår skal du rejse? Det vil være ekstremt surt hvis du ikke når at gøre quizzen færdig. Så må du sgu blive hjemme fra ferie. ;)
#153 Nicki52 13 år siden
Jeg kan nå det. Jeg må bare lave en score opstilling løbende.
#154 Popeye 13 år siden
#155 Herrguth 13 år siden
Jeg vil dog indskyde at der er sket en fejl. Ved spørgsmål 5 fik jeg 6 point, men har af en eller anden grund kun fået 2 point. Ikke at det betyder noget i den større sammenhæng.
Tak for 3. pladsen. :D
#156 Nicki52 13 år siden
Så betyder det du er på anden pladsen også.
#157 MMB 13 år siden
Men dit svar er jo kun til 2 point?
#158 Herrguth 13 år siden