Gravatar

#71 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg er mere til PEEHS selvom jeg var dybt elendig til runde 1.... runde 2 her acer jeg, hvis mine svar godkendes!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#72 Bony 13 år siden

Foeller (69) skrev:
Hehe. :P Sheep er mere lige til, hvor der er mere taktik i Peehs. Men begge spil er selvfølgelig geniale. Så er spørgsmålet bare, hvor længe vi kan blive ved med at finde spørgsmål. :)

Whaaaat? Serious? Så længe mennesket kan tale og der skabes film, så længe kan vi finde på spørgsmål. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#73 MMB 13 år siden

Jeg synes da, det gik meget godt! ;)

Ja, det er rigtigt nok. Så længe vi ikke ender med at skulle nævne en af Viggo Mortensens kropsdele eller sådan noget i den stil. :P
Gravatar

#74 Bony 13 år siden

Foeller (73) skrev:
Ja, det er rigtigt nok. Så længe vi ikke ender med at skulle nævne en af Viggo Mortensens kropsdele eller sådan noget i den stil. :P

"Nævn Viggo Mortensens mest behårede legemsdel."

Det kunne blive nogle interessante gæt. Men spørgsmålet er faktisk udmærket, hvilket egentligt viser, at der INGEN grænser er for spørgsmål. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#75 Nicki52 13 år siden

Damn - jeg må havde troede jeg spillede PEEHS. Nu håber jeg at jeg rammer en fællesnævner snart.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#76 MMB 13 år siden

Haha. :P Ja, så kan man blive ved i en evighed.

LOL! Held og lykke ;)
Gravatar

#77 Neranders 13 år siden

Spørgsmål 6
6. Nævn en filmz-bruger, som har god humor.

Hvem her på Filmz har den bedste humor? Kandidaterne er mange, men enigheden er svær at finde. For de heldige, er der højst fire point at hente, for de uheldige, et enkelt. Derudover var en kvindelig filmz-bruger blandt besvarelserne. Men er Bacon mere populært end Joke-Bussens chauffør?

Davenport - 4 point
Dyg
Steffan Rasmussen
Tiany
Kruse

Elwood - 3 point
BN
TheEnd
HonoDelLoce

The Insider - 3 point
Herrguth
Popeye
MOVIE1000

Evermind - 2 point
Collateral
HelmerJ

Bruce - 2 point
Bony
Foeller

Foeller - 2 point
Laksen
Nicki52

Wimmie - 1 point
Wangsgaard

BN - 1 point
IK

For en gangs skyld, var der ingen overbevisende SHEEP, så der vil nok ikke være de store ændringer. Men lad os se, hvad Wangsgaards kvindelige alliance med Wimmie har bragt til hende.
1. Bony - 47
2. Dyg - 44
3. Steffan Rasmussen - 44
4. Wangsgaard - 44
5. Herrguth - 42
6. Laksen - 41
7. BN - 40
8. Tiany - 39
9. IK - 36
10. TheEnd - 36
11. Kruse - 33
12. Foeller - 31
13. Collateral - 31
14. HonoDelLoce - 30
15. MOVIE1000 - 27
16. HelmerJ - 27
17. Nicki52 - 18
18. Popeye - 16

Det er meget hårdt at pakke til at rejse i længere tid. Derfor har Wangsgaard haft brug for en pause, og er nu blevet indhentet af Dyg og Steffan Rasmussen.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#78 MMB 13 år siden

Jeg var sick blank på den her og tror også, jeg endte med at lave mit svar om en del gange. Og tak til Nicki52, som troede det var PEEHS -.-
Gravatar

#79 Nicki52 13 år siden

Er du fornærmet?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#80 MMB 13 år siden

Haha, nej. :P Men havde da ikke regnet med, at jeg var den sidste, du tænkte på... -.-

Skriv ny kommentar: