Hun var jo den mest kendte af Bond-kvinderne i senere tid, så den var jo rimelig oplagt. Men ja, hun er ikke noget specielt og filmen er noget værre bras.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
En førsteplads er jeg også meget fint tilfreds med! :D Hell yeah! Jeg var dog sikker på, at jeg gik ned på et af de sidste spørgsmål, så awesome at jeg ikke gjorde! :D
Haha, der gik totalt koks i den. Fandme sjovt at læse i gennem. Haha, gad vide om han nåede flyveren. Tror ikke lige, at han havde regnet med, at skulle sidde oppe til klokken halv tre for at lave quizzen færdig. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
BN's deadline på PEEHS er også morgen aften (kl. 20), så måske man skulle prøve at finde et andet tidspunkt? :) Men jeg er ret ligeglad med, hvornår deadline er. Der plejer dog være et par folk med nogle stærke meninger om dette :P
#121 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#122 BN 13 år siden
Det er en ommer, Nicki52. Jeg har aldrig svaret Kirsten Dunst - jeg svarede faktisk Macaulay Culkin! Vær venlig selv at tjekke efter i min PM til dig.
Jeg ved da godt, at det ikke ændrer så meget, men derfor må du nu gerne have ordentlig styr på de indkomne svar.
#123 Kruse 13 år siden
Hun var jo den mest kendte af Bond-kvinderne i senere tid, så den var jo rimelig oplagt. Men ja, hun er ikke noget specielt og filmen er noget værre bras.
#124 MMB 13 år siden
Hell yeah! Jeg var dog sikker på, at jeg gik ned på et af de sidste spørgsmål, så awesome at jeg ikke gjorde! :D
#125 Bony 13 år siden
#126 Bony 13 år siden
#127 MMB 13 år siden
Vinder af 1. runde: Steffan Rasmussen
Vinder af 2. runde: dyg
Vinder af 3. runde: Laksen
Vinder af 4. runde: Foeller
#128 Skeloboy 13 år siden
Det gik ikke så dårligt, som jeg troede...kom godt med igen til sidst :)
Et spørgsmål før en ny tråd: hvad er en passende deadline? I morgen aften?
#129 MMB 13 år siden
#130 Skeloboy 13 år siden
Det gør vel ikke noget med to deadlines til samme spil? Man kan vel snildt følge med i to tråde og kommentere