Gravatar

#81 MMB 13 år siden

Du skal rette stillingen igen!!!!!!!!!!
Gravatar

#82 MMB 13 år siden

Du kunne jo evt. læse det regelsæt, som jeg har skrevet, og som du kopierede ind i #1... ;)
Gravatar

#83 MMB 13 år siden

P.S. Sorry for at være en idiot...
Gravatar

#84 Nicki52 13 år siden

Jeg er fuldstændig lost i spillet og nu kan jeg ikke nå at gøre det færdig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#85 Kruse 13 år siden

Foeller har faktisk en pointe. Det står faktisk i reglerne. Det vil sige at stillingen fra en oprindelige spørgsmål 8 er nogenlunde korrekt. Herrguth skal bare have et point istedet for at fratrækkes point, og så skal Åkepools problematik lige gøres op.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#86 MMB 13 år siden

Ok, start med at ændre pointene i #67 efter det, som Åkepool siger. Derefter så tager du svarene igen på Jennifer Aniston spørgsmålene og retter dem til, således at skider på, om svarene er korrekte eller forkerte, men derimod bare tæller pointene sammen! You can do it...
Gravatar

#87 MMB 13 år siden

Kruse (85) skrev:
Foeller har faktisk en pointe. Det står faktisk i reglerne. Det vil sige at stillingen fra en oprindelige spørgsmål 8 er nogenlunde korrekt. Herrguth skal bare have et point istedet for at fratrækkes point, og så skal Åkepools problematik lige gøres op.

Selvfølgelig har jeg det! I invented the FACEBOOK!... set of rules... Har lige set Social Network igen, igen!
Gravatar

#88 Kruse 13 år siden

Foeller (86) skrev:
Derefter så tager du svarene igen på Jennifer Aniston spørgsmålene og retter dem til, således at skider på, om svarene er korrekte eller forkerte, men derimod bare tæller pointene sammen!

Eller bare gå tilbage til pointene fra #70 og sørge få at fjerne Herrguth's strafpoints og istedet give ham et enkelt point. Så svært burde det heller ikke være.

Og det ville fandme være åndsvagt hvis vi ikke får afslutningen på denne quiz.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#89 MMB 13 år siden

Ja, det er selvfølgelig lettere... :)
Derudover fatter jeg heller ikke, hvordan han kom frem til 4 strafpoint!? Men lad nu det ligge...
Gravatar

#90 MMB 13 år siden

Der er også fejl i ministerspørgsmålet (spørgsmål 6), da Ericmase har fået strafpoint der...
Men af en eller anden grund, så får man flere point af at svare forkert end rigtigt. Lol. :P

Skriv ny kommentar: