Gravatar

#11 Skeloboy 13 år siden

Hehe, ok, skulle ellers til at skrive, at det måtte du gerne...men som min dramalære sagde i 9. klasse: stol på din første indskydelse :)

Men ellers sender du bare en PM med spørgsmålsnummer og det nye svar...det kan dog ikke laves om igen.
Gravatar

#12 Bony 13 år siden

Skeloboy (11) skrev:
Hehe, ok, skulle ellers til at skrive, at det måtte du gerne...men som min dramalære sagde i 9. klasse: stol på din første indskydelse :)

Det er nemlig præcis det jeg gør, for din dramalærer er en meget klog mand. :) Det svar jeg gerne vil have det ændret til, var netop også min første indskydelse, men så fik jeg pludselig en anden indskydelse, blev i tvivl og lavede det om. Som jeg altså har fortrudt nu. Hvis du ikke havde godtaget det, havde det været fint nok. Kunne bare mindes, at det i en tidligere quiz havde været okay, men ville selvfølgelig lige høre den nye quizmaster først. Men det er fint nok så, jeg sender lige ændringen med det samme. Det bliver ikke lavet om igen. :)

Hvis det er nemmest for dig, kan jeg godt sende hele arket med alle femten spørgsmål på ny, så kan du bare slette den første besked du fik fra mig?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13 Skeloboy 13 år siden

Det er lettest, hvis du sender spørgsmålnummer og svar...har allerede fordelt de indkomne svar...
Gravatar

#14 Åkepool 13 år siden

Jeg er lidt i tvivl om spørgsmål 10, for der er jo flere udgaver af verdens 7 vidundere. Der er jo både 7 gamle, 7 lidt nyere og de 7 moderne vidundere, hvilke er det?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#15 MMB 13 år siden

Det er op til egen fortolkning...
Gravatar

#16 Åkepool 13 år siden

Så bliver det noget sværere at få mange point, da der så er 21 seværdigheder at vælge imellem, fremfor 7 :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 MMB 13 år siden

Åkepool (16) skrev:
Så bliver det noget sværere at få mange point, da der så er 21 seværdigheder at vælge imellem, fremfor 7 :(

Ja, det er rigtigt, men forholdene er jo ens for alle! :) Så er spørgsmålet jo bare, hvordan de forskellige tolker spørgsmålene. Det er en del af SHEEP. :)
Gravatar

#18 Skeloboy 13 år siden

Dyg
Skeloboy
Foeller
Bony
Wangsgaard

Kom så folkens!
Gravatar

#19 Collateral 13 år siden

Kan ikke nå at være med lige nu, men skal nok se om jeg kan nå det inden deadline.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#20 Skeloboy 13 år siden

Jeg flytter deadline, hvis der er under 10 med...

Skriv ny kommentar: