Det samme her. Uinteressante spørgsmål og hvis jeg først skal vente til lørdag, så ryger interessen lynhurtigt. Det gider jeg slet ikke, at vente på. Normalt ville vi kunne nå to quizzer på den tid?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Måske lidt hårdt dømt. Det er fint for mig, at der ind imellem er en del spørgsmål der ikke er filmrelaterede, så det gik nok for mig. Tidshorisonten er også ok for mig, da jeg ind imellem har været lidt presset med at nå at svare.
Men to steder vil jeg gi' Kruse ret, for der er for mange spørgsmål om dig selv og ikke mindst:
Kruse (9) skrev:
så er det flere spørgsmål der er ALT for åbne.
Der vil komme rigtig mange forskellige besvarelser og man kan vinde med 11 point næsten, især hvis der er stort frafald og det er sgu ikke så fedt.
Sorry Nicki52, men prøv at rydde bordet og kom op med en ny flok spørgsmål, med mere begrænsede svarmuligheder, så er folk vel på? :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Sorry Nicki52, men prøv at rydde bordet og kom op med en ny flok spørgsmål, med mere begrænsede svarmuligheder, så er folk vel på? :)
Er igang. Jeg er halvt igennem spørgsmålene, men mangler tydeligt inspiration. Bruger net og mine film til at finde inspiration. Er nok snart klar med et flok spørgsmål. De kommer nok først i morgen da jeg lige vil tænke de nye ordentligt igennem.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg har lavet nogle spørgsmål. Synes de er blevet gode nu, det kun etteren der er lidt bob-bob, synes jeg.
1. Nævn en skuespilleride der har arbejdet med Woody Harrelson på film (de skal have dialog 2. Nævn en "True Blood"-karakter som ikke er Sookie, Bill, Sam, Jason, Tara og Eric 3. Nævn en film Joseph LoDuca har komponeret musik til (mellem 1990 og 1999) 4. Nævn en film hvor der indgår en slik i titlen 5. Nævn en dansk serie, som har bogstavet O i titlen 6. Nævn en film der er lavet af et søskende par 7. Nævn et remake fra mellem 2005-2010 inkl. 8. Nævn en gyserforfatter (ikke Stephen King) 9. Nævn en dansk skuespiller som er nu international 10. Nævn en film der solgte bedst indenfor de sidste ti år. 11. Nævn et mærketøj 12. Nævn en film som Michael Bay instruerede efter Amageddon 13. Nævn en horror-films morder 14. Nævn en cider 15. Nævn en Lars von Trier-film (instruktor) fra før 2009 og efter 2000
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Ja, meget. Dog er der et par, der ikke helt holder, synes jeg.
1) som du selv siger :) 10) der er jo kun en film, der har solgt bedst, så det spørgsmål giver ingen mening 11) den synes jeg også du skal droppe...eller hvertfald lave den om til "nævn et tøjmærke" så giver det mere mening :)
#11 McPeter 13 år siden
#12 Bony 13 år siden
#13 Åkepool 13 år siden
Tidshorisonten er også ok for mig, da jeg ind imellem har været lidt presset med at nå at svare.
Men to steder vil jeg gi' Kruse ret, for der er for mange spørgsmål om dig selv og ikke mindst:
Der vil komme rigtig mange forskellige besvarelser og man kan vinde med 11 point næsten, især hvis der er stort frafald og det er sgu ikke så fedt.
#14 Nicki52 13 år siden
Er igang. Jeg er halvt igennem spørgsmålene, men mangler tydeligt inspiration. Bruger net og mine film til at finde inspiration. Er nok snart klar med et flok spørgsmål. De kommer nok først i morgen da jeg lige vil tænke de nye ordentligt igennem.
#15 McPeter 13 år siden
#16 Åkepool 13 år siden
Det er iorden, giv det hellere den tid det skal ha', for at quizzen bliver rigtig god :)
#17 Nicki52 13 år siden
1. Nævn en skuespilleride der har arbejdet med Woody Harrelson på film (de skal have dialog
2. Nævn en "True Blood"-karakter som ikke er Sookie, Bill, Sam, Jason, Tara og Eric
3. Nævn en film Joseph LoDuca har komponeret musik til (mellem 1990 og 1999)
4. Nævn en film hvor der indgår en slik i titlen
5. Nævn en dansk serie, som har bogstavet O i titlen
6. Nævn en film der er lavet af et søskende par
7. Nævn et remake fra mellem 2005-2010 inkl.
8. Nævn en gyserforfatter (ikke Stephen King)
9. Nævn en dansk skuespiller som er nu international
10. Nævn en film der solgte bedst indenfor de sidste ti år.
11. Nævn et mærketøj
12. Nævn en film som Michael Bay instruerede efter Amageddon
13. Nævn en horror-films morder
14. Nævn en cider
15. Nævn en Lars von Trier-film (instruktor) fra før 2009 og efter 2000
#18 Skeloboy 13 år siden
#19 Nicki52 13 år siden
Var i tvivl ;) Er de bedre?
#20 Skeloboy 13 år siden
1) som du selv siger :)
10) der er jo kun en film, der har solgt bedst, så det spørgsmål giver ingen mening
11) den synes jeg også du skal droppe...eller hvertfald lave den om til "nævn et tøjmærke" så giver det mere mening :)