3. Nævn barneskuespiller der har arbejdet/arbejder for Disney. Da jeg skrev det her spørgsmål, anede jeg ikke hvad det mest populære svar vil være. Jeg blev dog ikke overrasket for personen har været debatteret her på siden og mange her, kan ikke lide personen.
Miley Cyrus/Hannah Montana – 5 point stoffer Foeller Åkepool Neranders Herrguth
Lindsay Lohan – 1 point Navarre3
Dakota Fanning – 1 point Skeloboy
Justin Timberlake – 1 point the_paki_don
Dont know? – 1 point Ericmase
___________________________________________ Stillingen er: stoffer: - 21 point Foeller: - 21 point Åkepool: - 21 point Neranders: - 21 point Herrguth: - 21 point Skeloboy: - 17 point the_paki_don: - 17 point Navarre3: - 12 point Ericmase: - 12 point
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Den går sgu ikke, nicki52. Miley Cyrus og Hannah Montana er IKKE samme person, og skal altså ikke tælles sammen. Hannah Montana har IKKE arbejdet for Disney...men det har Miley Cyrus...
Den går sgu ikke, nicki52. Miley Cyrus og Hannah Montana er IKKE samme person, og skal altså ikke tælles sammen. Hannah Montana har IKKE arbejdet for Disney...men det har Miley Cyrus...
Nej, det er ikke en joke, faktisk...hvis jeg var quizmaster, havde jeg ikke taget dem i samme kategori...folk kan jo godt tro, at der er en person, der rent faktisk hedder Hannah Montana...
Nicki52 (55) skrev:
Hannah Montana er Miley Cyrus alias. Så jo. Jeg ved ikke om du joker, men det er et fact.
Det er det jo ikke...det er bare navnet på en karakter, hun spiller...
Og når det er SHEEP, så synes jeg faktisk endnu mindre, de skal være sammen...men det er fin nok, det dig, der er QM, så du bestemmer jo :)
Meeeh, jeg kan godt forstå, hvad du mener, men når skuespilleren er et synonym med sin rolle i så høj grad som her, så ville jeg også tælle dem sammen.
4. Nævn en dansk reality-stjerne. Der er jo en hel hær af reality-stjerner. Alle har haters. Men så skal vi se hvem brugerne hater.
Amalie fra Paradise – 6 point Foeller Skeloboy Åkepool Neranders Herrguth Ericmase
Sidney Lee – 3 point stoffer Navarre3 the_paki_don
___________________________________________ Stillingen er: Foeller: - 27 point Åkepool: - 27 point Neranders: - 27 point Herrguth: - 27 point stoffer: - 24 point Skeloboy: - 23 point the_paki_don: - 20 point Ericmase: - 18 point Navarre3: - 15 point
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#51 Nicki52 12 år siden
Ikke den med flest.
#52 Nicki52 12 år siden
Da jeg skrev det her spørgsmål, anede jeg ikke hvad det mest populære svar vil være. Jeg blev dog ikke overrasket for personen har været debatteret her på siden og mange her, kan ikke lide personen.
Miley Cyrus/Hannah Montana – 5 point
stoffer
Foeller
Åkepool
Neranders
Herrguth
Lindsay Lohan – 1 point
Navarre3
Dakota Fanning – 1 point
Skeloboy
Justin Timberlake – 1 point
the_paki_don
Dont know? – 1 point
Ericmase
Åkepool: - 21 point
Neranders: - 21 point
Herrguth: - 21 point
Skeloboy: - 17 point
the_paki_don: - 17 point
Navarre3: - 12 point
Ericmase: - 12 point
#53 Skeloboy 12 år siden
#54 MMB 12 år siden
Joke?
#55 Nicki52 12 år siden
#56 Skeloboy 12 år siden
Det er det jo ikke...det er bare navnet på en karakter, hun spiller...
Og når det er SHEEP, så synes jeg faktisk endnu mindre, de skal være sammen...men det er fin nok, det dig, der er QM, så du bestemmer jo :)
#57 Nicki52 12 år siden
Exactly!
#58 MMB 12 år siden
#59 Nicki52 12 år siden
Hendes første koncert var i navnet Hannah Montana.
#60 Nicki52 12 år siden
Der er jo en hel hær af reality-stjerner. Alle har haters. Men så skal vi se hvem brugerne hater.
Amalie fra Paradise – 6 point
Foeller
Skeloboy
Åkepool
Neranders
Herrguth
Ericmase
Sidney Lee – 3 point
stoffer
Navarre3
the_paki_don
Neranders: - 27 point