Joe Pesci som forberedelse til at spille en sindssyg i spændetrøje? Arrrrhhh... Så er De Niro i King of Comedy og New York, New York mere oplagt, hvis vi nu snakker Scorsese film.
Jeg vil gerne se nogle flere, så jeg kan bygge nogle karaktere som jeg kan vælge imellem.
Du skal jo bare være statist i baggrunden, så tror ikke du skal bygge nogen som helst karakter op...du skal vel ikke engang spillet noget, men bare være der i baggrunden?
Men det bliver da bestemt interessant at være med til.
Du skal jo bare være statist i baggrunden, så tror ikke du skal bygge nogen som helst karakter op...du skal vel ikke engang spillet noget, men bare være der i baggrunden?
Nej, det tror ikke. For jeg er slet ikke blevet informeret om scenen så jeg tror de filmer de sindsyge og klipper dem ind, så det ser ud til det er en hovedpersonerne der kigger på dem. Men aner ikke hvad Marie Krøyer og P.S. Krøyer skulle lave der. Men jeg skal være der i mange timer.
Lord Beef Jerky (16) skrev:
#15 True... hvis han skulle spille "vildt" eller "intenst", ville det nok nærmere være en lille rolle fremfor en statist.
Det kan godt være at det er det. Men jeg ved jo ingen ting endnu. Men jeg skal nok fortælle hvad de gør med de sindsyge. Vi ved ikke hvad Bille har tænkt sig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#11 One-Eyed Willy 13 år siden
#12 Highland Park 13 år siden
#13 MMB 13 år siden
Så er De Niro i King of Comedy og New York, New York mere oplagt, hvis vi nu snakker Scorsese film.
#14 Bony 13 år siden
#15 Skeloboy 13 år siden
#16 Lord Beef Jerky 13 år siden
#17 Nicki52 13 år siden
Nej, det tror ikke. For jeg er slet ikke blevet informeret om scenen så jeg tror de filmer de sindsyge og klipper dem ind, så det ser ud til det er en hovedpersonerne der kigger på dem. Men aner ikke hvad Marie Krøyer og P.S. Krøyer skulle lave der. Men jeg skal være der i mange timer.
Det kan godt være at det er det. Men jeg ved jo ingen ting endnu. Men jeg skal nok fortælle hvad de gør med de sindsyge. Vi ved ikke hvad Bille har tænkt sig.
#18 MMB 13 år siden
Man er nok kommet på fornavn, haha. ;)
#19 Bony 13 år siden
#20 Skeloboy 13 år siden