Det er lidt skægt det her! Jeg var i Tivoli idag (Grøndlandsk Weekend) og så en hund der lignede silver på en prik og straks da jeg kom hjem (2 min siden) søgte jeg på www.animesuki.com for at se om de havde den.. Skuffelse!
Men så tænkte jeg at de nok også kun havde den på japansk med undertekster, og det man husker fra dengang man så dem, var jo alle stemmerne og replikkerne, og de ryger jo ved at downloade dem :( Så jeg håber da at man snart kan få dem på DVD med dansk tale! Glæder mig til at gense hele bunken, det var jo for fedt!!!!!
#7: Det er muligt, at Scanbox har planer om at udgive Silver, men I skal ikke glæde jer for tidligt, for mig bekendt er det ikke sikkert, at de udgiver hele skidtet, men kun nogle få afsnit (det er i hvert fald kun de første to, der er blevet genoversat).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nu kan jeg oplyse at jeg er meget stor fan af Silver og filmene kan købes forskellige steder på vhs. Dog har jeg et lille problem her. Jeg ejer filmene, men samlingen består altså af 4 vhs bånnd, ikke 21, eller 10, eller hvor mange bud der har været her. Historien på de fire bånd strækker sig fra Silver bliver født, ser sin far dø, bliver optrænet af Gohey (eller hvordan det staves), senere ad Daitsuke (samme igen), bliver optaget i gruppen med de vilde hunde, hvor lederen minder MEGET om hans far, bliver en del af Bens deling, rejser rundt og finder kamphunde og til sidst nedkæmper den store Bjørn Akkakabuto (I know). Det jeg lige vil høre er om der findes mere til denne historie, siden i snakkede om så mange afsnit, eller om det blot er fordi afsnittene er blevet mast ned på fire bånd? Der er nemlig flere steder hvor den fader ud, så der kunne man passende ha lavet et afsnit... Men ja, filmene kan købes, har set dem både i Kvickly og A-Z.
#13 Afsnittene er som du siger, blevet mast ned, og så vidt jeg ved også censureret lidt. DVD-boxen som er at finde med Silver fylder jo 5 disc, hvor jeg ikke tror der er klippet noget i.
I alt mener jeg der er 18 afsnit.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Ok, lyder ret troværdigt. Der er en del steder hvor de klipper lidt mærkeligt i den version jeg har. Men så må vi jo bare vente til den fulde dvd udkommer med alle de lækre scener. Det eneste jeg kan være bange for er at de så skifter de danske stemmer ud i den nye version, så jeg aldrig skal høre Silver sige med den flotte stemme: "Hvis, hvis jeg sku dø her, så ønsker jeg du skal tage ansvaret for gruppen." Eller Ben sige: "Der findes kun en og det er Silver." Eller måske da Ben siger til Mos "Vi skal ikke kæmpe for at dø, men for at overleve." Hvortil Mos svarer: "Heh, siger du det? Så skal jeg leve til jeg mindst er hundrede år." De film er helt utrolige
#11 21 år siden
Jeg var i Tivoli idag (Grøndlandsk Weekend) og så en hund der lignede silver på en prik og straks da jeg kom hjem (2 min siden) søgte jeg på www.animesuki.com for at se om de havde den.. Skuffelse!
Men så tænkte jeg at de nok også kun havde den på japansk med undertekster, og det man husker fra dengang man så dem, var jo alle stemmerne og replikkerne, og de ryger jo ved at downloade dem :( Så jeg håber da at man snart kan få dem på DVD med dansk tale!
Glæder mig til at gense hele bunken, det var jo for fedt!!!!!
Hej for nu
Malik
#12 filmz-yoshimura 21 år siden
#13 21 år siden
Men ja, filmene kan købes, har set dem både i Kvickly og A-Z.
#14 puffin 21 år siden
I alt mener jeg der er 18 afsnit.
#15 21 år siden
#16 filmz-Alex Sønderby 21 år siden