Gravatar

#11 Martindan 21 år siden

apropo Simpsons... En af karaktererne springer jo ud som homoseksuel her i de nye afsnit.. hvem tror I det er???
for cryin' out loud......
Gravatar

#12 Yoda 21 år siden

Moe?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 dyg 21 år siden

Jeg kan stærkt anbefale dig at købe Simpsons sæsonerne.

Er der ikke lige andet jeg gider at se, så kan jeg altid smide en simpsons-dvd eller vhs-bånd på. Mange af afsnittene kan ses igen og igen. Og jeg bliver ikke træt af det på samme måde, som jeg kan blive af Family Guy, Futurama, South Park og lignende. Men alt dette har intet med det at gøre.

Som ks rigtigt siger, så er det pga kommentator-sporerne, at der går så lang tid mellem sæsonerne kommer på dvd. Men jeg er nu godt tilfreds, da jeg nyder at lytte til kommentator-sporerne.

Med hensyn til denne sæsons overraskelse, så er der flere valgmuligheder.

Smithers og Patty er efter min mening lidt for oplagte, dog kunne der komme nogle sjove episoder ud af det, hvis det var Patty.

Moe duer ikke til det med kvinder, men man har da trods alt set ham på dates, så den tror jeg heller ikke på.

Apu, Ned, Burns, Selma, Abe, og hvem der ellers er af regulars i samme boldgade, tror jeg ikke på, da de alle har eller har haft intense forhold med det andet køn.

Så kommer der de tre boozehounds Barney, Lenny og Carl. Det kunne sagtens være blandt de tre at den homoseksuelle skal findes.

Som da Maude døde, tror jeg også, at denne overraskelse skal findes i den umiddelbare nærhed af 742 Evergreen Terrace og familien Simpsons, og ikke ved en marginal karakter som man sjældent ser.

Men hvem ved, jeg glæder mig bare til den nye sæson kommer igang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 filmz-lbw 21 år siden

#11 Carl og Lenny!
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#15 Martindan 21 år siden

#14 - he... den køber jeg også.. det tror jeg..

ellers Flanders.... måske...

I traileren til afsnittet ser man en trist Homer hænge et billede af ham og børnene op og derefter bakke ud af huset.. tror (håber) bare de har lavet det sådan at man skal tro det er Homer... men tror klart på Carl og Lenny....
Gravatar

#16 dyg 21 år siden

Well Homer indså vel i sidste (eller var det forrige? Jeg husker elendigt) sæson, at han ikke var bøsse. Så jeg tror ikke på det er ham.

Som tidligere sagt så er Carl og Lenny klart blandt de mest oplagte, hvis man ser bort fra nogle småting her og der i nogle af de ældre sæsoner.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 Martindan 21 år siden

eller Patty eller Selma
Gravatar

#18 Lowkey 21 år siden

Hvor findes denne trailer?

Ja, rygtet siger at det er dem, men lad os nu se. Der skulle være tale om et regulært homo-bryllup skulle der ikke?
Daisy, Daisy...
Gravatar

#19 Martindan 21 år siden

#18 - så den som teaser trailer på smerikansk tv... ved ikke om den findes på nettet...
Gravatar

#20 Corgan 21 år siden

Jeg tror det er enten Smithers eller Milhouse. De ville ihvertfald være oplagte til at springe ud.

Skriv ny kommentar: