#9 - Det burde man ikke få bonus, men derimod starfpoint for :-)
Fra Ben Kingsley over Laurence Fishbourne til Shia LeBeouf.
Man kunne i øvrigt komme fra Ghita Nørby til Ben Kingsley på to step. Forsøgte at komme over via Max von Sydow (Hamsun), men kunne ikke komme kortere til Ben Kingsley end de tre jeg brugte i min. Undersøgte det, og Max von Sydow og Ben Kingsley har faktisk spillet sammen i en film. Una Vita Scallerata. Og den kender vi jo alle :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Ben Kingsley/Morgan Freeman - Lucky Number Slevin Morgan Freeman/Anthony Hopkins - Amistad Anthony Hopkins/Laurence Fishburne - Bobby Laurence Fishburne/Shia LaBeouf - Bobby
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Shia Labeouf/Robert Downey Jr. - A Guide to Recognizing Your Saints Robert Downey Jr./Jon Polito - The Singing Detective Jon Politi/Brandon Lee - The Crow
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#11 Steffan Rasmussen 18 år siden
Fra Ben Kingsley over Laurence Fishbourne til Shia LeBeouf.
Man kunne i øvrigt komme fra Ghita Nørby til Ben Kingsley på to step. Forsøgte at komme over via Max von Sydow (Hamsun), men kunne ikke komme kortere til Ben Kingsley end de tre jeg brugte i min. Undersøgte det, og Max von Sydow og Ben Kingsley har faktisk spillet sammen i en film. Una Vita Scallerata. Og den kender vi jo alle :-)
#12 rockysds 18 år siden
Morgan Freeman/Anthony Hopkins - Amistad
Anthony Hopkins/Laurence Fishburne - Bobby
Laurence Fishburne/Shia LaBeouf - Bobby
#13 Spanner 18 år siden
Martin Sheen med Laurence Fishburne i Apocalypse Now
Laurence Fishburne med Shia Labeuf i Bobby
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#14 Steffan Rasmussen 18 år siden
Min var:
Gandhi med Carrie-Anne Moss i Suspect Zero osv.
Turen er din Spanner.
#15 Spanner 18 år siden
#16 Spanner 18 år siden
#17 rockysds 18 år siden
#18 Spanner 18 år siden
#19 rockysds 18 år siden
Robert Downey Jr./Jon Polito - The Singing Detective
Jon Politi/Brandon Lee - The Crow
#20 Spanner 18 år siden