Gravatar

#21 Zelle 21 år siden

Der er sku så mange, men jeg vil prøve at vælge nogle som ikke har været oppe og vende;

1: The Whole Nine Yards
2: Dr. Strangelove
3: Back to the Future
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#22 inflector 21 år siden

The Big Lebowski
Tommy Boy
The quest for the holy grail
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#23 filmz-female cenobite 21 år siden

Tommy Boy er nok en af de sjoveste film jeg har set for den tid. Spade og Farley gjorde det nu godt sammen, bare ærgeligt Farley ikke holdt længe...
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#24 inflector 21 år siden

Ja det er sq trist at han ikke længere er i blandt os. Det er utroligt, som de store komikere skal rives fra os før tid :(
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#25 filmz-thomas _h 21 år siden

Hmmm... En top 3... sgu et godt spørgsmål, men sådan lige "on top of my head" så grinte jeg meget af:

Terkel i Knibe (allerede før det var en film :P)
Bruce Almighty (I visse sekvenser)
American Pie 2
South Park the Movie
Shrek 1 og 2
Finding Nemo (bedste Pixar har præsteret IMO)

Ellers griner jeg nok mest af mine stand-up dvd'er :)

#26 21 år siden

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnmglknbsgkb lkgbjnarkbn aikjb dak hj fkjb akfk fblj buhf bakæ dfbka bihrkjenb iak i ifalb likg l flj al jlvda fddf uhf dja aj i fi adfiab fvjhfadbja viuhafbniækvb æi hfeb ajfl ibdhaf fdbhd alj mdbv daflhb hj h n hfbv feakvb eailvb ziadfvavblajgdvbækafdjb akbifkh jka d
Gravatar

#27 läkerol 21 år siden

hva skulle det nu til for?
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#28 Yoda 21 år siden

#26 Hold da kæft! En sådan idiot skal man sku lede længe efter. Staklen må enten kede sig bravt eller være irritabel pga. bleeksem.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#29 filmz-ataris 21 år siden

Back on topic. Lad ikke ham gå jer på, livet er for kort til at være sur på så'n nogle ellers små irriterende ting :)

Det er svært at lave en top tre, der er mange der er ca. lige sjove men Life Of Brian er min klare favorit.
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: