Gravatar

#41 Herrguth 17 år siden

Jim Carrey working out

Gravatar

#42 gi-jones 17 år siden

#40: Det kommer til at forfølge hende for evigt. Tænk at være værten der kun er kendt for at kaste op udover det hele. En dag bliver hun nød til at gentage det, bare for fortsat at have et publikum.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43 NightHawk 17 år siden

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#44 NightHawk 17 år siden

Så er den gal igen. Chris Crocker er tilbage på banen med et budskab, der vil gå rent ind hos de unge. :D

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids....

Vi havde en mindre diskution i "Britney tråden" om hr. Crocker, (som jo kan oversættes til Mr. Bullshit) var for real, eller blot var en ny type komiker. Efter at ha' set det her klip, skifter jeg atter side og tolker nu hans optræden, og ham, som værende ren parodi. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#45 elwood 17 år siden

Jeg ved godt Seth Green har lavet fun med ham, men jeg vendter bare til Family Guy tager ham under kærlig hånd.

Han er ret oplagt til det, må man sige, jeg forstiller mig endte Meg eller Peter Griffin påføre Mascare og grædene råbe "you Leave her alone"

Det er bare lige optakten der skal være god.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46 Bony 17 år siden

Jeg synes det er kvalmende at han er blevet så kendt verden over. Performance art min bare røv. Manden grænser til det psykotiske, iscenesat eller ej!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#47 NightHawk 17 år siden

# 46 -

Er helt enig. Men han er nu stadigvæk morsom, imo, på hans egen skabede facon. :)
Gravatar

#48 dyg 17 år siden

Morsom? Han er lige så morsom som en begravelse (og nej, ikke Graham Chapman's begravelse). Fatter ikke folk gider kigge på ham.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#49 NightHawk 17 år siden

# 48 -

Morsom i små doser, forstås. Ikke en person jeg ellers gider at bruge tid på. :)
Gravatar

#50 icetea 17 år siden

#43 Hahaha alt for nice klip :D

Og til #44 ja ok, tror også ham Chris bare gør det hele for sjov efter at have set det klip, især slutningen.. og hvis man kigger på nogle af de andre videoer kan der vidst ikke være tvivl, f.eks "I broke up with my dog" hehe, han er vel bare en komiker.

Først troede jeg det var rigtigt, den første video med ham :P

Skriv ny kommentar: