Synes og ku huske noget om at Anders Lund Madsen bryder sammen af grin senere hen efter de er færdige med og læse den, godt nok lang tid siden jeg hørte det i radioen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Den Amerikanske efterretningstjeneste meddeler, at man har pågrebet nogle af Osama Bin Ladens slægtninge. De personer som sidder i sikker forvaring er: Osamas mor Marme Laden. De 2 brødre Choko Laden og Remou Laden.
Lørdag aften pågreb man også hans søster Pina Co Laden og fætteren Bal Laden. De efterlyser også hans kusine Sal Laden og hans senile farfar Hvor Fan Var Det Nu Jeg Laden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1141 McPeter 13 år siden
#1142 Benway 13 år siden
#1143 OxxY 13 år siden
du er nødt til at høre den her hvor de sorte spejdere læser op af en Bamse bog :D
#1144 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1145 Bobby Singer 13 år siden
#1146 Spanner 13 år siden
http://www.theonion.com/video/today-now-interviews...
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1147 jessup 13 år siden
James Cameron announces plan to send mini sub down to start filming 'Raise the bin Laden'
Donald Trump is demanding to see Osama's death certificate.
You know where it says 'Google would like to use your present location', I bet a certain international terrorist accidentally pressed 'OK'
As a mark of respect for OBL, the terrorist mountain-trail between Afghanistan and Pakistan will be closed for an hour tomorrow.
#1148 elwood 13 år siden
Den Amerikanske efterretningstjeneste meddeler, at man har pågrebet nogle af Osama Bin Ladens slægtninge. De personer som sidder i sikker forvaring er: Osamas mor Marme Laden.
De 2 brødre Choko Laden og Remou Laden.
Lørdag aften pågreb man også hans søster Pina Co Laden og fætteren Bal Laden. De efterlyser også hans kusine Sal Laden og hans senile farfar Hvor Fan Var Det Nu Jeg Laden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1149 Skeloboy 13 år siden
#1150 McPeter 13 år siden