Er det bare mig, der husker helt forkert eller linker 'road rage'-linket nu til noget andet? Nu er det noget voicemail, før var det noegt med en sammenfletning.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så har jeg forvirret mig selv med flere åbne faner :) En på facebook linkede til denne [url= Rage[/url] næsten samtidig, må ha' troet jeg åbnede en anden.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så har jeg forvirret mig selv med flere åbne faner :) En på facebook linkede til denne [url= Rage[/url] næsten samtidig, må ha' troet jeg åbnede en anden.
HAHA så kan han lære det :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
What would happen if you exploded a nuclear bomb in the eye of a hurricane? Would the storm cell be immediately vaporized?
—Rupert Bainbridge (and hundreds of others)
This question gets submitted a lot.
It turns out the National Oceanic and Atmospheric Administration—the agency which runs the National Hurricane Center—gets it a lot, too. In fact, they’re asked about it so often that they’ve published a response.
I recommend you read the whole thing, but I think the last sentence of the first paragraph says it all:
“Needless to say, this is not a good idea.”
It makes me happy that an arm of the US government has, in some official capacity, issued an opinion on the subject of firing nuclear missiles into hurricanes.
#2041 Zombi 12 år siden
#2042 dyg 12 år siden
#2043 Muldgraver 12 år siden
#2044 lagoni 12 år siden
#2045 dyg 12 år siden
#2046 lagoni 12 år siden
#2047 MOVIE1000 12 år siden
HAHA så kan han lære det :D
#2048 Zombi 12 år siden
#2049 Highland Park 12 år siden
#2050 Highland Park 12 år siden
"Short Answer Section II"