Gravatar

#571 frankdrebin 14 år siden

Den er satme god :)
Gravatar

#572 Spanner 14 år siden

[url= Medias Attack of the Clones review er ude[/url]
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#573 frankdrebin 14 år siden

#572 Har nu set 4 af de 9 afsnit! Det er jo sygt griner :) Takker og bukker for linket!
Gravatar

#574 Bobby Singer 14 år siden

Gør plads for den bedste fisker verden nogensinde har set:
Idjit
Gravatar

#575 BN 14 år siden

McPeter (570) skrev:
160 Arnold Quotes:

Hvorfor popper McBain fra 'The Simpsons' op i mit hoved, når jeg ser disse klip? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#576 BN 14 år siden

Spanner (572) skrev:
[url= Medias Attack of the Clones review er ude[/url]

Nej, nej, nej, det holder jo slet ikke det der! Med overanalytisk pindehuggeri kan man jo få samtlige seks Star Wars-film til at fremstå som tilsyneladende ulogiske eller spækkede med fejl. Det er simpelthen en ulidelig kamp at komme igennem de Youtube-film med det (naturligvis bevidst) snøvlende og kævlende snakkehoved, der føler det som sin mission at stykke disse videoer sammen for at bevise/påpege fejl ved SW 1, 2 og (formoder jeg) 3.

Tænk sig at bruge så meget arbejde og så meget tid på at rakke nogle film, og jeg som havde forstået, at den dårlige kvalitet af de tre prequels fremgik helt af sig selv! Det gør den åbenbart ikke - næh, der skal laaaaaaange, kedelige forklaringer til for at anskueliggøre deres fejl. Gaaaaaaab.

Nej, det er lidet overbevisende, ja, kort og godt for tyndt. Hvis der så bare var ét eneste punkt af dem han fremførte, der ligesom satte sig på nethinden, så man ikke kunne slippe det, men måtte erkende det fejlslagne ved den pågældende Star Wars Episode, men nej. Intet.

Fakta er (for mig hvertfald), at de tre prequels (+ ændringer ved de tre gamle film) peppede den samlede saga op og gjorde den mere interessant, flottere, mørkere og mere kraftfuld.
Gravatar

#577 elwood 14 år siden

Alright Mendoza hand over the children!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#578 Kruse 14 år siden

#576: Men du var jo også klar over inden at du så den, at lige meget hvad han sagde, og hvilke pointer han fremlagde, så ville det ikke ændre på din holdning på nogen måde. Jeg var også udemærket godt klar over inden at jeg så den, at han udelukkende ville forstæke min holdning til den elendighed som fylder disse film. Hvis nogen lavede en anmeldelse hvor de går A Clockwork Orange i sømmene, kritisere den og kalder den elendig, så ville jeg heller ikke kunne tage dem seriøst, da jeg jo ville være uenig i alt de fremlagde.

Jeg vil dog gøre det klart, at han var noget bedre til at fremlægge elendigheden i The Phantom Menace end han er i denne her, selvom at jeg er stort set enig i det meste han siger.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#579 BN 14 år siden

Kruse (578) skrev:
Men du var jo også klar over inden at du så den, at lige meget hvad han sagde, og hvilke pointer han fremlagde, så ville det ikke ændre på din holdning på nogen måde. Jeg var også udemærket godt klar over inden at jeg så den, at han udelukkende ville forstæke min holdning til den elendighed som fylder disse film. Hvis nogen lavede en anmeldelse hvor de går A Clockwork Orange i sømmene, kritisere den og kalder den elendig, så ville jeg heller ikke kunne tage dem seriøst, da jeg jo ville være uenig i alt de fremlagde

Jeg er 99,5 procent enig i din betragtning. De 0,5 procent skyldes, at man jo aldrig kan vide. I tilfældet med hans videoer om 'The Phantom Menace' er jeg blevet mere kritisk overfor et par af Jar Jar Binks' mest fjollede udgydelser og to-tre af Anakin's mest kluntede replikker og Jake Lloyd's skuespil i disse scener. Dem havde jeg nok sakset, hvis jeg havde været klipper på filmen. ..... Men okay, det er jo kun detaljer, og ham Youtube-fyrens og din egen pointe er, at filmen SOM HELHED er elendig. :-)

Jeg vil dog gøre det klart, at han var noget bedre til at fremlægge elendigheden i The Phantom Menace end han er i denne her, selvom at jeg er stort set enig i det meste han siger.

Dér synes jeg så også, han gik galt i byen. Men han gik dog langt MINDRE i petittesser med TPM end med AOTC. ... Dér hvor filmen især knækker for ham (med begge hans analyser), er når disse SW-episoder lige pludselig analyseres som om kriteriet er REALISME og deraf følgende logik og sammenhæng. Eller når han begår den fatale fejl at kritisere dem for noget, som Episoderne 4-6 faktisk OGSÅ indeholdt, såsom barnlig/pjattet humor eller fjollede skabninger.
Gravatar

#580 Highland Park 14 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: