Ikke hylende grinagtigt, men lidt underfundigt. Michel Gondry har nogle gange bare nogle (små)geniale ideer. Replikken: "I'll shoot you and I know robot karate" er bare morsom, og jeg er desuden ret vild med det faktum, at han så åbenlyst reklamerer for sin egen film i baggrunden.
Mht. til filmen "Be Kind Rewind" i sig selv, startede jeg med at være vild med ideen, da intet var optaget eller udgivet endnu, og jeg er ganske glad for Michel Gondry visuelle udfoldelser og fantasi i sine film, så det så stort ud, men traileren og de udgivne klip har ikke rigtigt fanget mig så meget, som jeg gerne ville have dem til.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#51 Bobby Singer 16 år siden
[url= iron[/url]
#52 e-male 16 år siden
#53 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 e-male 16 år siden
#55 filmz-bullettooth 16 år siden
prøv at skrive " find chuck norris " i søge feltet og klik på jeg føler mig heldig..... haha
#56 rockysds 16 år siden
Ikke hylende grinagtigt, men lidt underfundigt. Michel Gondry har nogle gange bare nogle (små)geniale ideer.
Replikken: "I'll shoot you and I know robot karate" er bare morsom, og jeg er desuden ret vild med det faktum, at han så åbenlyst reklamerer for sin egen film i baggrunden.
Mht. til filmen "Be Kind Rewind" i sig selv, startede jeg med at være vild med ideen, da intet var optaget eller udgivet endnu, og jeg er ganske glad for Michel Gondry visuelle udfoldelser og fantasi i sine film, så det så stort ud, men traileren og de udgivne klip har ikke rigtigt fanget mig så meget, som jeg gerne ville have dem til.
#57 icetea 16 år siden
#58 McPeter 16 år siden
http://www.break.com/pictures/batcave-home-theatre...
#59 rockysds 16 år siden
[url= f*"#¤%$ Matt Damon[/url]
#60 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"