Gravatar

#51 Bobby Singer 16 år siden

Lidt Bizart klip med Arnold Schwarzenegger, hvor han forklarer glæden ved at pumpe jern:

[url= iron[/url]
Idjit
Gravatar

#52 e-male 16 år siden

Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#53 elwood 16 år siden

#52 This was a triumpf, Im making a note here HUGE SUCESS!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 e-male 16 år siden

#53 It's hard to overstate my satisfaction! ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#55 filmz-bullettooth 16 år siden

google har humor.....

prøv at skrive " find chuck norris " i søge feltet og klik på jeg føler mig heldig..... haha
--------- for rent ---------
Gravatar

#56 rockysds 16 år siden

[url= Gondry Swedes his own trailer[/url]

Ikke hylende grinagtigt, men lidt underfundigt. Michel Gondry har nogle gange bare nogle (små)geniale ideer.
Replikken: "I'll shoot you and I know robot karate" er bare morsom, og jeg er desuden ret vild med det faktum, at han så åbenlyst reklamerer for sin egen film i baggrunden.

Mht. til filmen "Be Kind Rewind" i sig selv, startede jeg med at være vild med ideen, da intet var optaget eller udgivet endnu, og jeg er ganske glad for Michel Gondry visuelle udfoldelser og fantasi i sine film, så det så stort ud, men traileren og de udgivne klip har ikke rigtigt fanget mig så meget, som jeg gerne ville have dem til.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#57 icetea 16 år siden

#55 Alt for nice :D
Gravatar

#58 McPeter 16 år siden

Måske ikke så sjovt, men RET cool:
http://www.break.com/pictures/batcave-home-theatre...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#59 rockysds 16 år siden

Sarah Silverman on Jimmy Kimmel:
[url= f*"#¤%$ Matt Damon[/url]
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#60 elwood 16 år siden

#59 hehe fantastisk og hans lille "sorry jimmy were out of time" til sidst, selv om det klip som der hintes til også var en joke.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: