Det var så lidt, det er sgu en super side! Modtog også selv min Greyskull hoppeborg plus en anden jeg havde bestilt dagen før! Super kvalitet, og ekstremt billigt!
Clearly Arnold is strong, but there is more than strength involved here. Oh, don't bring your "he did it with wire stuff". I am not buying that. Also, I am talking about THE Arnold - he is real. I am not talking about the character in the movie (not real). Now for some physics.
Fysiknørderne har allerede kastet sig over kommentarsektionen. :D
#690 - har du et link til det der skullbone? Hvad laver de for nogle t-shirts?
Skelletter, flammer o.l. Ikke i alles smag men jeg har endnu ikke set nogen t-shirts der er flottere printet end deres. De har tit stande på de europæiske metalfestivaller med et stort udvalg. En af de bedste webshops jeg har fundet der fører dem er den danske tshirt butikken
#691 Skeloboy 14 år siden
Men synes den er lidt underlig, for GPS og skudsikker glas...det er da blevet til noget
#692 McPeter 14 år siden
#693 frankdrebin 14 år siden
Det var så lidt, det er sgu en super side! Modtog også selv min Greyskull hoppeborg plus en anden jeg havde bestilt dagen før! Super kvalitet, og ekstremt billigt!
Har også lige bestilt Bacon flaget idag :D
#694 McPeter 14 år siden
http://teefury.com/
#695 frankdrebin 14 år siden
#696 Highland Park 14 år siden
Fysiknørderne har allerede kastet sig over kommentarsektionen. :D
#697 OxxY 14 år siden
Skelletter, flammer o.l. Ikke i alles smag men jeg har endnu ikke set nogen t-shirts der er flottere printet end deres. De har tit stande på de europæiske metalfestivaller med et stort udvalg. En af de bedste webshops jeg har fundet der fører dem er den danske tshirt butikken
Et udvalg kan ses her http://t-shirt-butikken.dk/T-Liste.aspx?Skulbone+4 og de er virkelig lige så flotte i virkeligheden som på billederne,
#698 lyspunkt 14 år siden
Skulle det være for stor en trussel mod ens mandighed er der også et link til baconopskrifter i artiklen.
#699 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#700 frankdrebin 14 år siden
Link
:)