Præcis - jeg glæder mig til jeg engang skal være far. Så skal jeg have genlæst alle mine Steen & Stoffer og indstudere den måde hans far kommer med røverforklaringer på. :-)
Det er jo bare noget der sker. Skulle jeg være den eneste der surfer lidt rundt på nettet og pludselig får lyst til at google "rubber scrotum"? Nahhh. Dét tror jeg ikke
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#907 Kender det udemærket godt.. Også derfor jeg er den stolte ejer af en håndudskået-erigeret-træ-penis-oplukker.. Den er altid god at have med til fest! For den bryder isen hurtigt! :)
#907 Kender det udemærket godt.. Også derfor jeg er den stolte ejer af en håndudskået-erigeret-træ-penis-oplukker.. Den er altid god at have med til fest! For den bryder isen hurtigt! :)
Hah, der var sådan en der kom rundt omkring i vores omgangskreds i gymnasiedagene. Der kom tit og ofte nogle dejlige kommentarer i løbet af aftenen nårder skulle åbnes bajer :)
#901 Highland Park 14 år siden
#902 McPeter 14 år siden
Iøvrigt:
http://www.istesfreitag.de/
#903 lagoni 13 år siden
Nok mere flot end sjovt.
#904 lyspunkt 13 år siden
For ekstra morskab : læs User reviews
#905 frankdrebin 13 år siden
Det er i alt sin enkelthed et "must have".. Tak for link!
#906 davenport 13 år siden
Men... Hvordan fandt du produktet?????
#907 lyspunkt 13 år siden
Det er jo bare noget der sker.
Skulle jeg være den eneste der surfer lidt rundt på nettet og pludselig får lyst til at google "rubber scrotum"?
Nahhh. Dét tror jeg ikke
#908 frankdrebin 13 år siden
Pink Floyd coverband (break.com)
#909 OxxY 13 år siden
Hah, der var sådan en der kom rundt omkring i vores omgangskreds i gymnasiedagene. Der kom tit og ofte nogle dejlige kommentarer i løbet af aftenen nårder skulle åbnes bajer :)
#910 OxxY 13 år siden
Jeg kan ikke angang holde rigtigt på en guitar, og jeg er sikker på jeg kunne gøre det bedre end bassisten :P