Gravatar

#901 Highland Park 14 år siden

#900: Det er da ellers et godt argument for netop at få børn. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#902 McPeter 14 år siden

Præcis - jeg glæder mig til jeg engang skal være far. Så skal jeg have genlæst alle mine Steen & Stoffer og indstudere den måde hans far kommer med røverforklaringer på. :-)

Iøvrigt:
http://www.istesfreitag.de/
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#903 lagoni 13 år siden

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#904 lyspunkt 13 år siden

hvordan har man kunne leve ude?

For ekstra morskab : læs User reviews
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#905 frankdrebin 13 år siden

Det er i alt sin enkelthed et "must have".. Tak for link!
Gravatar

#906 davenport 13 år siden

Det er eddermame nogle gode reviews :D
Men... Hvordan fandt du produktet?????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#907 lyspunkt 13 år siden

Det er jo bare noget der sker.
Skulle jeg være den eneste der surfer lidt rundt på nettet og pludselig får lyst til at google "rubber scrotum"?
Nahhh. Dét tror jeg ikke
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#908 frankdrebin 13 år siden

#907 Kender det udemærket godt.. Også derfor jeg er den stolte ejer af en håndudskået-erigeret-træ-penis-oplukker.. Den er altid god at have med til fest! For den bryder isen hurtigt! :)

Pink Floyd coverband (break.com)

Gravatar

#909 OxxY 13 år siden

frankdrebin (908) skrev:
#907 Kender det udemærket godt.. Også derfor jeg er den stolte ejer af en håndudskået-erigeret-træ-penis-oplukker.. Den er altid god at have med til fest! For den bryder isen hurtigt! :)

Hah, der var sådan en der kom rundt omkring i vores omgangskreds i gymnasiedagene. Der kom tit og ofte nogle dejlige kommentarer i løbet af aftenen nårder skulle åbnes bajer :)
Gravatar

#910 OxxY 13 år siden

ARGGH åbnede lige den pink floyd cover video. My ears they are bleeding.

Jeg kan ikke angang holde rigtigt på en guitar, og jeg er sikker på jeg kunne gøre det bedre end bassisten :P

Skriv ny kommentar: