hehe har lige sendt den rundt til mine kollegaer, hende jeg sidder sammen med har en killing hun vil forære til en eller anden, men ingen vil tage imod den, spændt på at se hendes reakton på min mail hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
en efterlysning, nogen der har et link til det der klip med alle de gamle tv2 nyhederne fraklip.
Der hvor bla. Poul Erik skammelsen bliver spurgt af Jens Gaardbo, hvornår han sidst har haft rejsning. Og mange andre skøre ting, en Gris der snapper ud efter bukserne på en reporter.
Det hele slutter med at man ser Jens Gaardbo falde ned af stolen i nyhederne
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#185 jep kan jeg også godt huske, var det fra samme lille klip, kan godt huske jeg har set og hørt det nemlig, men den med Jens Gaardbo er altså Priceless 8-)
jaktak, er det din kollega der har taget det hehe. Der er kun en slags mennesker der er dummere end dem der tager sådanne billeder, det er dem der viser det til andre.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#181 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#182 HelmerJ 20 år siden
#183 davenport 20 år siden
#184 elwood 20 år siden
Der hvor bla. Poul Erik skammelsen bliver spurgt af Jens Gaardbo, hvornår han sidst har haft rejsning. Og mange andre skøre ting, en Gris der snapper ud efter bukserne på en reporter.
Det hele slutter med at man ser Jens Gaardbo falde ned af stolen i nyhederne
#185 HelmerJ 20 år siden
#186 elwood 20 år siden
#187 davenport 20 år siden
http://img209.imageshack.us/img209/5124/kat6jy.png
Grimt på flere måder!
#188 HelmerJ 20 år siden
#189 dyg 20 år siden
#190 elwood 20 år siden
Og der hvor de har teknisk uheld, og han siger noget med en som er hoppet i kedeldragten 8-) klejne eller noget ligende, tror jeg Gaardbo kalder ham.
og de meget intresseret mennekser som står og vinker til kameraet til stor gene for reporteren.