Gravatar

#131 myggen 20 år siden

Jeg har lige set det (havde ikke tid tidligere), og ja, det er fuldstændig bindegalt. Jeg har læst om dem tidligere på eb.dk, men at faktisk se dem 'live' er en skræmmende oplevelse.

Og så synger de virkelig dårligt.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#132 filmz-Kadann 20 år siden

#130 -

Nope, jeg har ingen lyd på min arbejds-PC, jeg må se at sparke vores IT-afdeling igang, så den kan blive geninstalleret en gang.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#133 davenport 20 år siden

Jeg har hverken lyd, eller mulighed for at se filmklip. (De må vi ikke i kommunen! - Jeg har spurgt IT, og blev næsten slagtet!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#135 filmz-Dennis 20 år siden

Til #52.:

Nike erkender svindel med Ronaldinho-video

En reklamevideo, hvor den brasilianske fodboldtroldmand Ronaldinho blandt andet rammer overliggeren fire gang i træk, er manipuleret.

Reklamevideoen med Barcelona-spilleren Ronaldinho har gennem et stykke tid floreret på internettet via Nikes hjemmeside.
I reklamen giver brasilianeren prøver på sit store talent under en træningsseance, da han udover at jonglere længe med bolden også hamrer mod overliggeren på et mål. Ronaldinho rammer overliggeren ikke mindre end fire gange i træk - og tæmmer bolden lige så mange gange - uden at bolden på noget tidspunkt rører jorden.

Til BBC bekræfter Ronaldinho videoens ægthed.

"Det er ikke svindel. Jeg står tit og rammer overliggeren til træning. Jeg gjorde bare, som jeg plejer," siger Ronaldinho.

Ikke helt ægte
Men nu erkender Nike, at den utrolige scene måske heller ikke er helt sandfærdig.

"Det er jo lidt synd at afsløre, men der hvor han rammer overliggeren fire gange, har vi leget lidt med nogle digitale løsninger, siger Nikes kommunikationsdirektør i Nordeuropa, Vita Clausen, til Verdens Gang i Norge.

"Hvis der er en fodboldspiller som kan gøre noget som det her, så er det Ronaldinho. Han er en fantastisk og magisk fodboldspiller. Men i virkeligheden står der en mand inde på stregen og sparker bolden tilbage til Ronaldinho. Men han ramte faktisk overliggeren to gange i træk under optagelserne," siger Vita Clausen.

"Say hello to my little friend"
Gravatar

#136 danschier.dk 20 år siden

#134 Ha ha, jeg var åbenbart en viking der levede i vestafrika og begik selvmord.
Gravatar

#137 filmz-sanjo 20 år siden

You Were: A Happy Go Lucky Philosopher.

Where You Lived: Russia.

How You Died: Natural causes.

;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#138 dyg 20 år siden

You Were: An Obese Belly Dancer.
Where You Lived: Thailand.
How You Died: Decapitation.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#139 myggen 20 år siden

You Were: A Blind Philosopher.
Where You Lived: Texas.
How You Died: Hung for treason.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#140 Bates 20 år siden

You Were: A Jittery Executor of Sacrifices.

Where You Lived: Tibet.

How You Died: Typhoid fever.

:)

Skriv ny kommentar: