Gravatar

#21 HonoDelLoce 18 år siden

Hehe.. Meget godt lavet.. [url=
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 lagoni 18 år siden

Det her burde nok tages alvorligt, det lyder bare for egocentreret til at kunne tages seriøst.

http://politiken.dk/udland/article188288.ece

"USA udnævner sig selv til rummets hersker
Et amerikansk direktiv netop underskrevet af præsident Bush giver USA fuld råderet over verdensrummet, med ret til at stoppe andre nationers aktiviteter."
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 Æsop9000 18 år siden

The softer side of the sand people of Tatooine.
[url= the Tusken Sun[/url]

Ikke alle ville kunne lide dette: men Nu når jeg i #10 postede en video med Casper og mandrilaftalen, og nu gør jeg det igen, og igen med min favorit-karakter - Gentlemanden Finn. [url= Og Mandrilaftalen - Gentlemanden Finn som Satanist[/url]
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#24 Æsop9000 18 år siden

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#25 Captain Vallo 18 år siden

Føj for satan!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#26 jessup 18 år siden

giver ny betydning til begrebet "et hundeliv".
This is just until June
Gravatar

#27 HonoDelLoce 18 år siden

Og hvor er det skræmmende, at vi bor i et land, hvor det i sådan en nyhed her, er nødvendigt at gøre opmærksom på, at det rent faktisk er ulovligt at dyrke sex med sine dyr nogle steder..

Fy for den lede vamle spåkone, jeg væmmes..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#28 filmz-yoshimura 18 år siden

#27 Ja, for det er det jo ikke herhjemme, så længe dyret "ikke lider overlast"! Døøøøøh!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#29 HonoDelLoce 18 år siden

#28 - ja, det var sådan set lidt min pointe ;)
Gravatar

#30 filmz-yoshimura 18 år siden

#28 I know, men det var for at pointere, hvor latterlig en regel, det er.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: