#146 - jeg ville sgu nok også være blevet sur, men det er da ret sjovt at de har haft ham kørende som en joke igennem lang tid og så bare fortsætter... Lidt strengt, men også lidt sjovt... :-)
Et eksemple på at lave lidt grin med de kendte er Conan O' brian's håndtag til at vise Walker Texas Ranger klip, og hvor Chuck Norris selv kommer frem i studiet til sidst, med hans egen håndtag.
Det er humor på den gode måde, som ikke er for grov, eller respektløs, men så vidt jeg ved er Kimmel vidst kendt for sin grove humor.
Selve ide'en med at sige man ikke har tid til Matt Daemon til sidst hver gang ved Kimmel's show er fin nok, og havde man så lavet et rigtig interview med ham, i stedet for at bruge samme Joke når selve manden er der, så var det hel i orden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg tror s'gu ikke rigtigt på den der med Matt Damon..
Ved ikke hvorfor - det kan også godt være, at det er ægte nok - jeg tror bare ikke på det..
Hvorfor skulle han blive ved med at indvilge i at deltage programmet, når han aldrig kommer med? I tror ikke, at der er nok af andre fede sager, en fyr som Matt Damon bliver inviteret til?
Og det er jo ikke fordi at Kimmels show er det største, så at boycutte det fra MD's side ville nok ikke betyde den helt store konkurs..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#155 - synes egentlig kun, det gør det værre - for så skulle han have set den komme, og så taget den med et smil - han får jo pengene alligevel.. Og pr'en..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det med Damon er gennem planlagt- de er begge med på den - det er set flere gange i forskellige talkshows at værten planlagt pisser en "in on the joke" gæst af. Selv Flemming Jensen lavede en lignende joke med Bille August engang.
Nu skal jeg ikke sige noget dumt om blondiner, har flere af mine venner som er blondiner, men ehmm hende her går vidst under den kategori der hedder den sterotype blondine.
what is a CPU Hun er hvertfald ikke fair over for den venlige mand.
og ja det er fra den Norske udgave af Beauty and the Geek.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 McPeter 18 år siden
Iøvrigt dagens undervisningsklip:
http://www.break.com/weeds/showtime_weeds_masturba...
#152 elwood 18 år siden
Det er humor på den gode måde, som ikke er for grov, eller respektløs, men så vidt jeg ved er Kimmel vidst kendt for sin grove humor.
Selve ide'en med at sige man ikke har tid til Matt Daemon til sidst hver gang ved Kimmel's show er fin nok, og havde man så lavet et rigtig interview med ham, i stedet for at bruge samme Joke når selve manden er der, så var det hel i orden.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#153 filmz-Kadann 18 år siden
#154 HonoDelLoce 18 år siden
Ved ikke hvorfor - det kan også godt være, at det er ægte nok - jeg tror bare ikke på det..
Hvorfor skulle han blive ved med at indvilge i at deltage programmet, når han aldrig kommer med? I tror ikke, at der er nok af andre fede sager, en fyr som Matt Damon bliver inviteret til?
Og det er jo ikke fordi at Kimmels show er det største, så at boycutte det fra MD's side ville nok ikke betyde den helt store konkurs..
#155 elwood 18 år siden
jeg forstod det som at Kimmel bare altid havde sagt den replik til sidst i sit show, den kan han jo sagtens sige uden at ha inviteret Matt Daemon.
#156 HonoDelLoce 18 år siden
#157 jessup 18 år siden
#158 elwood 18 år siden
Damm Matt Daemon er en god skuespiller(dette mener jeg virkelig) fordi han gør det ekstrem overbevisne.
#159 HonoDelLoce 18 år siden
Jeg sværger - jeg har aldrig grint så meget.. Jeg er helt færdig af grin - det er egentlig lidt forfærdeligt..
Tragikomisk, vil jeg næsten sige..
#160 elwood 18 år siden
what is a CPU Hun er hvertfald ikke fair over for den venlige mand.
og ja det er fra den Norske udgave af Beauty and the Geek.