"Da Nik & Jay førte sig frem første gang, var vi nogle, som troede, nogle vittige vandaler på DR2 havde kreeret et satirisk udslip for at latterliggøre en ungdomskultur, som hører til det mest tåbelige, verden er blevet udsat for..."
"Pjatrøvene har nu afsat 250.000 tragikomiske skiver, og folkestemningen synes sågar at være vendt til en form for frejdig accept af fænomenet, der imidlertid stadig er garant for noget af det mest fordummende og tarvelige plattenslageri, man kan opdrive..."
"At Nik & Jay er blevet en kæmpesucces, siger dog desværre langt mere om pladekøbernes mangel på selvrespekt, end det gør om gruppens tarvelige trivialiteter, og vi er stadig nogle, der håber, at det hele bare er en enerverende vittighed..."
Uden at kende voldsomt meget til deres musik, undrede det mig en del da Boing begyndte at komme i radioen, jeg var 95% sikker på at det var et af deres tidligere hits, som man var begyndt at råspille igen - det viste sig så at være et nyt nummer, overraskende nok.
Hvorfor desværre? Jeg gider naturligvis ikke lytte til Nik & Jay, men hvis jeg kunne tjene så mange penge, så enormt let, så ville jeg da også gøre det. De kan da ikke gøre for, at en gennemsnits 12årig tøs, og KS, er dum nok til at købe så stinkende dårlige plader.
Jeg lytter alligevel ikke til de radio-kanaler og/eller tv-stationer, der kan finde på at spille Nik & Jay, så for min skyld må de gerne fortsætte.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#171 Benway 18 år siden
Ifølge nyhedsbureauet AP efterforsker politiet i Beijing nu slagsmålet.
Finder de mon frem til at det var pandaens skyld? Skal den fængsles for ikke at være kærlig nok?
#172 McPeter 18 år siden
En super presset talkshow-vært...
http://www.kvikmynd.is/myndband.asp?id=1764
Lidt synd, men også lidt sjovt... :-)
HAHA - prøv at vent til der kommer spørgsmål fra publikum... :-D
#173 Bates 18 år siden
Læste dog et eller andet sted at det er "fake".
#174 McPeter 18 år siden
#175 Bates 18 år siden
#176 Æsop9000 18 år siden
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article227006.ece
#177 Bates 18 år siden
http://ekstrabladet.dk/underholdning/musik/article...
"Da Nik & Jay førte sig frem første gang, var vi nogle, som troede, nogle vittige vandaler på DR2 havde kreeret et satirisk udslip for at latterliggøre en ungdomskultur, som hører til det mest tåbelige, verden er blevet udsat for..."
"Pjatrøvene har nu afsat 250.000 tragikomiske skiver, og folkestemningen synes sågar at være vendt til en form for frejdig accept af fænomenet, der imidlertid stadig er garant for noget af det mest fordummende og tarvelige plattenslageri, man kan opdrive..."
"At Nik & Jay er blevet en kæmpesucces, siger dog desværre langt mere om pladekøbernes mangel på selvrespekt, end det gør om gruppens tarvelige trivialiteter, og vi er stadig nogle, der håber, at det hele bare er en enerverende vittighed..."
LOL!
#178 filmz-Kadann 18 år siden
Goddamn, der er en vred anmelder der. :)
Uden at kende voldsomt meget til deres musik, undrede det mig en del da Boing begyndte at komme i radioen, jeg var 95% sikker på at det var et af deres tidligere hits, som man var begyndt at råspille igen - det viste sig så at være et nyt nummer, overraskende nok.
#179 Bates 18 år siden
Ja det troede jeg også, men de har åbenbart fundet noget der virker - desværre.
#180 dyg 18 år siden
Jeg lytter alligevel ikke til de radio-kanaler og/eller tv-stationer, der kan finde på at spille Nik & Jay, så for min skyld må de gerne fortsætte.