Gravatar

#101 läkerol 18 år siden

jeg fik det til 5.. jeg kan ikke se den 6.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#102 davenport 18 år siden

Nej, der stod også genier :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#103 McPeter 18 år siden

#101 - det gjorde jeg også første gang jeg læste den, men der er 2 "of"'er i anden linie. Det var i hvert fald dem der snød mig:

FINISHED FILES ARE THE RE-
SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
IC STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#104 dyg 18 år siden

Nyt spil hvor man styrer en organisme på vej igennem evolutionen. Først en lille bakterie-agtig ting, der vokser sig større og større.

Klippet er lidt over en halv time lang, men det ser alt for fedt ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#105 dyg 18 år siden

Så har jeg set ovenstående klip færdig. Det er et arcade/sim/strategi/rum/action/...-spil, enormt stort og med mange muligheder.
Gravatar

#106 El Capitan 18 år siden

Wow... Det spil SKAL jeg have. Jeg har ikke set noget så nyt og spændende siden jeg i sin tid så den første trailer til Black & White.....

Den er for vild!
Gravatar

#107 dyg 18 år siden

Ja, man kommer lige præcis til at tænke på gode gamle B&W.
Gravatar

#108 filmz-kaotmus 18 år siden

det ser godt nok vildt ud - hvis man vil se hele Will Wrights præsentation findes den her: http://video.google.com/videoplay?docid=-262774490...
Gravatar

#109 elwood 18 år siden

Ahh Will Wright manden, som selv EA må adlyde hehe, på grund af hans magt. Min fætter har været så heldig at opleve ham på et fordrag i forb. med E3 messen, hvor han talte om spilindustrien, når den mand siger noget så lytter folket sku hehe.

Yep Spore, uden at ha tjekket klippet går jeg ud fra det er det spil der snakkes om 8-)

Og ja det ser rigtig godt ud, der er lidt impossible creatures over det, blot 10x bedre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#110 Bobby Singer 18 år siden

# 104

Kom først til at læse organisme som orgasme.

Synes sku også det lød mærkeligt. :)
Idjit

Skriv ny kommentar: