Mine film blegner nok en del i forhold til Spielbergfreaks imponerende samling (jeg vil også ha et tv-rum...), men den skal vises alligevel http://lagoni.users.whitehat.dk/film201204
Billedet er lidt uskarpt, men det kan vist ses. Alle film til højre for Godfather-boksen har jeg desværre ikke fået set endnu. Coupling s1 og "...og din mor" er lånt ud. Ovenpå bl.a. Impostor og Fight Club ligger "Eat Drink Man Woman", "Paris, Texas" og dvd'en fra Ekko med bl.a. "Valgaften".
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hvor har du købt ¨The Godfather - Trilogy¨-cd'erne ? :)
Ellers må jeg sige at dit tv-rum er sååååå cool! Sådan skal mit værelse se ud en dag, når jeg nu engang får råd. Det er lidt svært at tjene penge som 14'årig, og især når man er skide doven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Jeg købte min fantastiske Oscar-statuette (ægte plastik!) i en legetøjsbutik i Prag for den nette sum af 18 kr :) Der er et klistermærke bagpå hvor der står "Bedste Chef" på polsk...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 lagoni 21 år siden
Billedet er lidt uskarpt, men det kan vist ses. Alle film til højre for Godfather-boksen har jeg desværre ikke fået set endnu. Coupling s1 og "...og din mor" er lånt ud. Ovenpå bl.a. Impostor og Fight Club ligger "Eat Drink Man Woman", "Paris, Texas" og dvd'en fra Ekko med bl.a. "Valgaften".
#12 filmz-ken-greve 21 år siden
Hvor har du købt ¨The Godfather - Trilogy¨-cd'erne ? :)
Ellers må jeg sige at dit tv-rum er sååååå cool! Sådan skal mit værelse se ud en dag, når jeg nu engang får råd. Det er lidt svært at tjene penge som 14'årig, og især når man er skide doven.
#13 SpielbergFreak 21 år siden
På Ebay, prøvede at finde en til dig, men sælgeren har den ikke mere (det for han vel igen)
Det er en koreansk version i DTS.
lagoni hvor har du den Oscar statuette fra?
#14 lagoni 21 år siden
#15 SpielbergFreak 21 år siden
#16 lagoni 21 år siden
#17 The Insider 21 år siden
De sidste billeder jeg tog har jeg vist også i sin tid posted. Men det var før jeg runnede de 1000. Skal prøve at se om jeg kan poste nogle nye.
#18 JannikAnd 21 år siden
Du er vanvittig eller meget, meget rig! :)
#19 filt 21 år siden
#20 The Insider 21 år siden