Gravatar

#21 Michael Andersen 15 år siden

Jimmy "Schnozzle" Durante... Ha-cha-cha-chaaaaaaa!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 elwood 15 år siden

Forgive me for saying this, jeg kan ikke huske ham fra andre film sorry sorry.

Men der er ham der spiller Nørden der skal "hacke" jorden mener jeg det siges som i The Core.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 HonoDelLoce 15 år siden

elwood (22) skrev:
Forgive me for saying this, jeg kan ikke huske ham fra andre film sorry sorry.

Men der er ham der spiller Nørden der skal "hacke" jorden mener jeg det siges som i The Core.

Ja, han er satenrasme også en underlig fisk at kigge på !

Han er i øvrigt også med i serien Breaking Bad ! (om end i en - måske - noget lille rolle :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 lagoni 15 år siden

Om DJ Qualls (fra #22-23): "...he was discovered by photographers David La Chappelle and Steve Klein, which led to modeling work for Prada, as well as other advertising campaigns.". Spøjst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 Kruse 15 år siden

DJ Qualls er virkelig eksemplet på at man hverken behøver flot udseende eller særligt meget skuespilstalent for at få en smule succes i Hollywood. Heldigvis er han da gået af mode igen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#26 Åkepool 15 år siden

#6 - Hun har ikke kun noget med det ene næsebor.

Hun er en af flere grunde til, at "CSI: NY" er laaaangt dårligere end den originale "CSI".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#27 wimmie 15 år siden

CSI NY er da genial...og i øvrigt er hun jo kun med i 1. sæson.

I øvrigt lider hun en slem død - myrdet af en morder hun selv jager
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#28 Åkepool 15 år siden

#27 - Jeg går ud fra det var mig i #26 du svarede ;)

Jeg fik på en eller anden måde tiltusket mig sæson 1 engang for et godt langt stykke tid siden og jeg fandt den særdeles ringe, især den nævnte kvinde (som dog er langt mindre irriterende i "Death proof") og ham fyren der gerne vil snakke som den Italienske mafia, men bare er møghamrende øretæveindbydende at høre på.

Men det værste var, at hver gang der var et mysterie af en slags, som de ikke lige kunne løse, så smed de det lige i en computer der udregnede alt fra flodstrømninger i mindste detalje, til skudvinkler der var for vilde. Den kunne alt den computer, inklusive at få mig til at miste interessen :)

Har dog ikke set andet end første sæson, det kan være den har oppet sig.

Jeg er iøvrigt vild med den originale CSI, hvor jeg finder alle de medvirkende (hovedrollerne) langt mere interessante end nogen af dem i både NY og MIAMI (elsker iøvrigt Jim Carreys parodi på David Caruso i MIAMI).
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: