Gravatar

#51 misuma 10 år siden

Jeg troede kvinden vendte sig mod spejlet igen og pludselig var hun den gamle dame! :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#52 wimmie 10 år siden

misuma (51) skrev:
Jeg troede kvinden vendte sig mod spejlet igen og pludselig var hun den gamle dame! :P


Hehe, another great twist ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#53 wimmie 10 år siden

Jack put down the axe and looked at his parents' severed heads. Maybe watching all those zombie movies wasn't such a waste of time after all, he thought.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#54 wimmie 10 år siden

Katie always said good night to her favorite doll, Sally. But when Sally answered back one night Katie decided she was too old to play with dolls anyway
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#55 Kyllingebenet 10 år siden

Jeg havde følt en uro hele dagen, som om jeg havde glemt noget. Tankerne strejfede omkring, jeg begyndte at svede - noget havde jeg glemt, men hvad?

Nervøsiteten begyndte at sprede sig i kroppen på mig, angsten fremkalde sveden, der løb koldt ned af nakken på mig. Jeg fik uro i maven og besluttede derfor at gå på shitteren.
Jeg satte mig ned på brættet - alt der ikke var værd at gemme på, skulle ud (også mine følelser) - så jeg åbnede op for alle sluserne.

Efter en halv times tid og et bjerg på størrelse med Mount Everest, (og lidt ondt i røven), var det på tide at komme videre i dagens tekst. Jeg rakte ud efter papiret, MEN SÅ SLOG DET MIG!!

Alle tankerne kom fluks tilbage, sveden drev atter ned af mig, angsten hamrede løs i venstre side af mit bryst, og jeg indså hvad jeg havde gjort.. jeg havde glemt at købe toiletpapir. :i
Mental striptease..
Gravatar

#56 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

wimmie (49) skrev:
#48

Nu var der jo intet der tydede på at tråden var ved at dø - tværtimod ;)


I er sgu ikke helt normale herinde - nørdfaktoren er høj :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#57 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Kyllingebenet (55) skrev:
Jeg havde følt en uro hele dagen, som om jeg havde glemt noget. Tankerne strejfede omkring, jeg begyndte at svede - nogwt havde jeg glemt, men hvad? Nervøsiteten begyndte at sprede sig i kroppen på mig, angsten fremkalde sveden, der løb koldt ned af nakken på mig. Jeg fik uro i maven og besluttede derfor at gå på shitteren. Jeg satte mig ned på brættet, og åbnede op for alle sluserne - alt skulle ud (også mine følelser). Efter en halv times tid og et bjerg på størrelse med Mount Everest, var det på tide at komme videre i dagens tekst - jeg rakte ud efter papiret, MEN SÅ SLOG DET MIG!! Alle tankerne kom fluks tilbage, sveden drev atter ned af mig, angsten hamrede løs i venstre side sf mit bryst, og jeg indså hvad jeg havde gjort.. jeg havde glemt at købe toiletpapir. :i


Fra "Klovn":
Casper: Du må aldrig købe mere end 6 ruller toiletpapir. Så signalerer du, at du skider meget.
Frank: Det er da værre kun at købe én rulle: Så signalerer du, at du skal skide lige nu!
Doctor Last Warning
Gravatar

#58 misuma 10 år siden

Jeg kigger igennem tremmerne i det lille vindue, ligger hovedet på skrå og kigger undersøgende på manden som observerer mig. Med smørkniven i hånden, spekulerer jeg på hvem af os der er låst inde...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#59 wimmie 10 år siden

He went into the hall to check where that strange "donk-donk-donk" came from. There; at the foot of the staircase was a baseball...his son's ball...the ball he was buried with."
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#60 misuma 10 år siden

Uuh, du' god wimmie...lidt for god :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: