Ja, jeg vil da også benytte lejligheden til at rose folkene bag Filmz. Det er en god side, hvor man på bedste vis kan få styret sin lidenskab - keep up the good work ;-)
Personligt bruger jeg mere tid her på siden (og film i almindelighed) end jeg bruger på kæresten (efter hendes mening) ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#13 Hmm, gad vide, om vi har den samme kæreste. Det lyder som min ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Orv, jeg nærmer mig mit indlæg nummer 1.500! Så har jeg jo snart jubilæum.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jamen, jeg vil da ikke stå tilbage. Et stort TAK skal også lyde fra mig. Jeg kunne måske godt deltage mere aktivt i film-debatterne, men jeg føler mig stadigvæk som en begynder i dette univers, så når folk begynder at snakke om Godard, Tarkovsky, Dreyer osv, så suger jeg til mig, og skynder mig at se deres film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
# 16 det er sjældent navnene kommer op. Og det er egentligt mærkligt da brugerne her ofte køber ældre film og søger tilbage i filmhistorien.
Jeg vil her benytte chansen for at præsentere en af mine absolutte ynglingsfilm "Vivre sa Vie" med en ufattelig smuk Anna Karina - en af Godards mest tilgængelige film og et godt sted at starte. Kan fås billigt på DVdpacific dog i en 1998 transfer.
#11 chandler75 20 år siden
#12 davenport 20 år siden
#13 Yoda 20 år siden
Personligt bruger jeg mere tid her på siden (og film i almindelighed) end jeg bruger på kæresten (efter hendes mening) ;-)
#14 filmz-yoshimura 20 år siden
#15 filmz-yoshimura 20 år siden
#16 dyg 20 år siden
#17 DarkLight 20 år siden
#18 jessup 20 år siden
Jeg vil her benytte chansen for at præsentere en af mine absolutte ynglingsfilm "Vivre sa Vie" med en ufattelig smuk Anna Karina - en af Godards mest tilgængelige film og et godt sted at starte.
Kan fås billigt på DVdpacific dog i en 1998 transfer.
#19 McPeter 20 år siden
:-)
#20 JannikAnd 20 år siden
Den er udkommet i en bedre r2 udgave, der dog er en del dyrere. KLIK.