Desværre er jeg blevet i tvivl om, hvorvidt jeg kan d. 18. juni ... :S
Håber!
"Der er kun én gyldig måde at prioritere på, og det ved du! ;)"
Citat Ruben Greis, 27. April 2011.
:-P
Øh, det er taget ud af kontekst ... :)
Men regner umiddelbart godt med, jeg kan. Jeg kommer dog kun, hvis Johan kommer. Jeg gider ikke diskutere Jurassic Park-sequels, så længe jeg er i undertal. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#111, jeg er klar til at backe dig up, bro! Og yes, hvis jeg kommer med, snupper jeg nok de gamles bil. Det lyder til, at den hermed allerede er booket helt op :-)
#116 Øv, ville ellers gerne feste med hende! :) Men hvis der er en plads, er jeg frisk. Det skal dog nødig være på bekostning af Bruce, som verden efterhånden snart bør få bekræftet eksistensen af ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#116 Fuck :( It could've been the beginning of a beautiful stepfather - son relationship :( Jeg vil ikke underkende muligheden faktisk eksisterer for at kunne dukke op. Skal dog lige dykke i ferie planlægningen, eks'ens og min egen, men kommer i såfald i egen lilleput bil :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#111 evermind 13 år siden
Øh, det er taget ud af kontekst ... :)
Men regner umiddelbart godt med, jeg kan. Jeg kommer dog kun, hvis Johan kommer. Jeg gider ikke diskutere Jurassic Park-sequels, så længe jeg er i undertal. :P
#112 The Insider 13 år siden
#113 gi-jones 13 år siden
#114 evermind 13 år siden
#115 Collateral 13 år siden
#116 The Insider 13 år siden
#117 evermind 13 år siden
#118 Bruce 13 år siden
#119 gi-jones 13 år siden
#120 Bruce 13 år siden