Gravatar

#291 MOVIE1000 13 år siden

Der er også sket en ændring for min deltagelse :( jeg kommer først i løbet af aftenen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#292 davenport 13 år siden

Nå, er alle ved at være klar. Jeg har som altid reb og skosværte nok, så det er der ikke nogen grund til at slæbe med.
Håber på godt vejr, men pt. ser det ikke helt godt ud. Hvis der er skybrud, må vi bare bruge komfuret, men lad os nu håbe på det bedste..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#293 tiany 13 år siden

Ja det ser desværre ud til at det giver regn, men det er vel ikke værre end sidste års hagl.

Vi var vel tilbage til each man for himself, med hensyn til tilbehøret ??

Jeg laver nok mere pastasalat end jeg selv kan spise, så jeg vil godt dele :)
Valar morghulis
Gravatar

#294 davenport 13 år siden

Ja, det går jeg ud fra, mm i laver indbyrdes aftaler. Jeg orker ikke at stå for noget, for dagen før har vi arrangement på arbejde, og jeg skal lige ha gjort huset klar også.

GZ på BD i øvrigt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#295 tiany 13 år siden

davenport (294) skrev:
Ja, det går jeg ud fra, mm i laver indbyrdes aftaler. Jeg orker ikke at stå for noget, for dagen før har vi arrangement på arbejde, og jeg skal lige ha gjort huset klar også.

GZ på BD i øvrigt :)

Nej det er også helt fint med at vi selv skulle have med - jeg ville bare vide om jeg skulle en stor portion eller en kæmpe portion :D

Og tak :)
Valar morghulis
Gravatar

#296 elwood 13 år siden

Der ikke mulighed for at lave overdækning med hensyn til regn, blot til grillen ?

Oh well ellers må man skiftes til og stå med paraply 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#297 lordsasa 13 år siden

LOllern :)
Gravatar

#298 MOVIE1000 13 år siden

Jeg regner med at komme lige til spisetid med min ostepølse. Jeg skal lige et smut i legoland inden :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#299 wimmie 13 år siden

Ved ikke hvornår jeg kommer... Collateral, du skulle med fra Frede, ikke? Hvornår skal jeg hente dig?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#300 Collateral 13 år siden

#299: Børkop helst. Men du bestemmer sådan set hvornår vi tager afsted. Jeg har ikke noget tidspunkt det tidligst må være nemlig. Så bare når det passer i dine planer :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: