Nå, er alle ved at være klar. Jeg har som altid reb og skosværte nok, så det er der ikke nogen grund til at slæbe med. Håber på godt vejr, men pt. ser det ikke helt godt ud. Hvis der er skybrud, må vi bare bruge komfuret, men lad os nu håbe på det bedste..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, det går jeg ud fra, mm i laver indbyrdes aftaler. Jeg orker ikke at stå for noget, for dagen før har vi arrangement på arbejde, og jeg skal lige ha gjort huset klar også.
GZ på BD i øvrigt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, det går jeg ud fra, mm i laver indbyrdes aftaler. Jeg orker ikke at stå for noget, for dagen før har vi arrangement på arbejde, og jeg skal lige ha gjort huset klar også.
Nej det er også helt fint med at vi selv skulle have med - jeg ville bare vide om jeg skulle en stor portion eller en kæmpe portion :D
#299: Børkop helst. Men du bestemmer sådan set hvornår vi tager afsted. Jeg har ikke noget tidspunkt det tidligst må være nemlig. Så bare når det passer i dine planer :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#291 MOVIE1000 13 år siden
#292 davenport 13 år siden
Håber på godt vejr, men pt. ser det ikke helt godt ud. Hvis der er skybrud, må vi bare bruge komfuret, men lad os nu håbe på det bedste..
#293 tiany 13 år siden
Vi var vel tilbage til each man for himself, med hensyn til tilbehøret ??
Jeg laver nok mere pastasalat end jeg selv kan spise, så jeg vil godt dele :)
#294 davenport 13 år siden
#295 tiany 13 år siden
Nej det er også helt fint med at vi selv skulle have med - jeg ville bare vide om jeg skulle en stor portion eller en kæmpe portion :D
Og tak :)
#296 elwood 13 år siden
Oh well ellers må man skiftes til og stå med paraply 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#297 lordsasa 13 år siden
#298 MOVIE1000 13 år siden
#299 wimmie 13 år siden
#300 Collateral 13 år siden