Nej, det er derfor jeg stemmer for at vi finder et sted at handle lige før vi ankommer, så det ikke skal være for længe i en varm bil. Altså bare køber det hele, og ikke laver noget selv hjemmefra.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Super, lad os bare sige kl. 13.00 foran hovedbanegårdens hovedindgang (altså IKKE den overfor Tivoli), og så køber vi noget på vejen. Ruben, what say you?
Det bliver godt 500 kilometer i alt, men heldigvis har bilen brobiz, så vi sparer lidt på vej over broen. Jeg vil umiddelbart sige 250 dask pr. næse kommer til at dække både Storebælt og benzin. Er der planlagt overnatning eller sen returrejse?
Det lyder godt. Med overnatning er jeg frisk på begge dele, dog hvis vi overnatter vil jeg gerne ikke forsent hjem om søndagen, da jeg skal aflevere en opgave om mandagen.
#311 Wangsgaard 13 år siden
Det var det jeg tænkte, men ved ikke hvor godt det er når vi skal opbevare det i så langtid i en varm bil.
#312 DarkLight 13 år siden
#313 Wangsgaard 13 år siden
Det lyder som en god idé, ellers må vi leve af guldøl hele aften :P
#314 DarkLight 13 år siden
#315 The Insider 13 år siden
Det bliver godt 500 kilometer i alt, men heldigvis har bilen brobiz, så vi sparer lidt på vej over broen. Jeg vil umiddelbart sige 250 dask pr. næse kommer til at dække både Storebælt og benzin. Er der planlagt overnatning eller sen returrejse?
#316 davenport 13 år siden
Jeg vil egentlig også gerne vide hvor mange der sover?
#317 Wangsgaard 13 år siden
Det lyder godt. Med overnatning er jeg frisk på begge dele, dog hvis vi overnatter vil jeg gerne ikke forsent hjem om søndagen, da jeg skal aflevere en opgave om mandagen.
#318 DarkLight 13 år siden
Oh my... :)
#319 DarkLight 13 år siden
I øjeblikket er 13 skrevet op:
Davenport
Tiany
wangsgaard
cyberzed
Darklight
HelmerJ
GI-Jones
Elwood