2 Carlsberg Copenhagen (de er sikkert piv-ringe, men de skulle prøves, de kan jo ikke være meget dårligere end de der Tuborg Lime ting jeg havde med sidste år)
2 Carlsberg Copenhagen (de er sikkert piv-ringe, men de skulle prøves, de kan jo ikke være meget dårligere end de der Tuborg Lime ting jeg havde med sidste år)
De smager ikke godt :(
Tænkte det nok - så må jeg bare proppe godt med lime ned i flasken, for det har jeg selvfølgelig købt til Corona'erne.
Jeg overvejede et split-sekund de der Carlsberg BEO*, men de lyder altså ækle.
Velkommen til DjBeau. Vi nærmer os vel hastigt de 20, når man tæller de "uoffecielle" med. (Min søster + div.) Jeg bryder hjernen med at få overdækket tearrassen men det skal vi nok nå. Alternativt må jeg ud og købe en presenning, der kan spændes ud over et område. Grilles skal der sgu!!! Huset bliver som beset, da jeg har langt arrangement på arbejde i dag, så i må sgu tage det som det er. Glæder mig til at se jer :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#371 Wangsgaard 13 år siden
De smager ikke godt :(
#372 tiany 13 år siden
Tænkte det nok - så må jeg bare proppe godt med lime ned i flasken, for det har jeg selvfølgelig købt til Corona'erne.
Jeg overvejede et split-sekund de der Carlsberg BEO*, men de lyder altså ækle.
#373 DarkLight 13 år siden
#374 davenport 13 år siden
Jeg bryder hjernen med at få overdækket tearrassen men det skal vi nok nå. Alternativt må jeg ud og købe en presenning, der kan spændes ud over et område. Grilles skal der sgu!!!
Huset bliver som beset, da jeg har langt arrangement på arbejde i dag, så i må sgu tage det som det er.
Glæder mig til at se jer :)
#375 gi-jones 13 år siden
#376 Wangsgaard 13 år siden
#377 gi-jones 13 år siden
#378 Bony 13 år siden
* Selvfølgelig henvendt til de få rå jeg skal sidde på lårene af. :)
#379 lordsasa 13 år siden
#380 Wangsgaard 13 år siden
Vi køber maden inden vi ankommer :) Men hvad tid skulle vi mødes?