Gravatar

#401 davenport 13 år siden

Lige en late besked: tag lige noget fodtøj med, der er nemt at tage af og på, hvis det pisser ned, så smider jeg et tæppe foran havedøren. Vi prøver at overdække terrassen på en eller anden måde.

- Kruse: vi finder ud af noget. Skal lige ha koordineret lidt i morgen.

Vel mødt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#402 evermind 13 år siden

Kruse (398) skrev:
Jeg regner med at ankomme til Kolding st. ca. klokken 15.09. Hvordan ser det ud med transport fra Kolding st.? Var der noget med at Helmer kunne yde noget kørsel derfra?

Jeg troede, du tog denne her ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#403 evermind 13 år siden

The Insider (381) skrev:
Vi mødes kl. 12.00 ved hovedbanegårdens hovedindgang - altså IKKE der, hvor busserne holder :-) Vær der gerne et par minutter før, så I bare kan springe ombord! Seje rullefald giver rabat på turen!

Giver reach-arounds noget?

Anywho, skal jeg så regne med, at I rammer Ringsted en lille times tid senere?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#404 Outbound Sith 13 år siden

Jeg regner med at få fyldige referater og fotografisk dokumentation for jeres eskapader i løbet af den næste uges tid. God fest, assholes! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#405 HelmerJ 13 år siden

Jeg kan godt hente i Kolding hvis folk mangler, pm mig her eller væg mig på fb for tlf nr
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#406 davenport 13 år siden

Mine forældre har en pavillion, så den sætter vi op. Fuck vejret!!!!
Gravatar

#407 tiany 13 år siden

Har fået købt en værtsgave til davenport - så kan han drikke den eller hælde den i Helmer :)
Valar morghulis
Gravatar

#408 davenport 13 år siden

\O/
Gravatar

#409 Steffan Rasmussen 13 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#410 Steffan Rasmussen 13 år siden

Og her er også en videorunde (475 MB)

Videorunde
Svarene til Videorunden
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: