Tak DL :) Jeg opdagede at den 16.7 er optaget til en familielejr, så det er ikke en option. (Og 20.8 er lige omkring min fødselsdag, så den er også udelukket.)
Skal vi ikke sige at man bare tager sit eget shit med, for jeg gider ikke stå i køkkenet og lave alt muligt?
Obersten har desuden meldt ud, at hun vil være med. Hun troede at hun var forvist fra huset (hvilket var tilfældet) men nu vil hun sgu deltage... Så jeg håber Ruben kommer, for så vil hun helt sikkert ikke med en anden gang... ;D
Og så må det være på tide at se Bruce og Navarre i virkeligheden???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Medmindre Davenport er flyttet siden I sidst havde æren af mit selskab (sorry har ikke fulgt særlig meget med på det sidste), så er det google maps link helt galt på den.
- De 2 datoer Davenport ikke kan er fjernet. - Af uforklarlige årsager har google-bilen været forbi Davenport, så dokumentet er opdateret med Street View. Så vidt jeg kan se, bliver der ikke moonet i vinduet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#41 Kruse 13 år siden
#42 davenport 13 år siden
Jeg opdagede at den 16.7 er optaget til en familielejr, så det er ikke en option. (Og 20.8 er lige omkring min fødselsdag, så den er også udelukket.)
Skal vi ikke sige at man bare tager sit eget shit med, for jeg gider ikke stå i køkkenet og lave alt muligt?
Obersten har desuden meldt ud, at hun vil være med. Hun troede at hun var forvist fra huset (hvilket var tilfældet) men nu vil hun sgu deltage... Så jeg håber Ruben kommer, for så vil hun helt sikkert ikke med en anden gang... ;D
Og så må det være på tide at se Bruce og Navarre i virkeligheden???
#43 Bruce 13 år siden
#44 Scherlund 13 år siden
#45 davenport 13 år siden
#46 Collateral 13 år siden
#47 DarkLight 13 år siden
- Af uforklarlige årsager har google-bilen været forbi Davenport, så dokumentet er opdateret med Street View. Så vidt jeg kan se, bliver der ikke moonet i vinduet.
#48 davenport 13 år siden
#49 Skeloboy 13 år siden
#50 Bony 13 år siden