Kæresten og jeg legede i sin tid legen herhjemme, hvor vi puttede ordet "penis" ind i alting. Vi kom noget sent i seng den nat, mens vi lå og forsøgte at toppe hinanden med fantastiske titler ... Tænke bare på film som
The Penis Inside Me The Lovely Penis Penis: Reloaded A Beautiful Penis Alice in Penisland In the Line of Penis Penis Forever Night of the Living Penis Morning Penis Penis Rising The Penis Before Christmas Raiders of the Lost Penis Once a Penis in The West/America/Mexico/China The Emperor's New Penis
osv. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
(hey! der var 10 mand der sked på det i morges, især Bony)
Den fik heller ikke for lidt deroppe. Jeg skylder jer en rulle skidepapir.
Tak til alle for en fantastisk sommerfest. Og hyggeligt at hilse på de to nye Filmz hoveder. Hilste blandt andet ekstra pænt på DjBeau ved at vælte et glas rødvin ud over ham i min brandert. As the classy fucker I am... :-)
Jeg var helt færdig på arbejde om mandagen. Køreturen hjem var ond pga. de vildeste rødvinstømmermænd og så havde jeg den vildeste kvalme nogensinde. Ruben, der også går under dæknavnet "Glohed Radiator" sad desuden ved siden af, så man var godt kogt hele vejen. Var helt hjemme hos mig selv klokken 17.30 og nåede så akkurat lige i bad, inden turen gik videre til fødselsdag og gilde resten af aftenen. Var hjemme søndag aften klokken 23.30 og skulle så tidligt op på arbejde mandag. Men det var sgu' det hele værd og jeg ville gøre det igen! :-D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#551 evermind 13 år siden
The Penis Inside Me
The Lovely Penis
Penis: Reloaded
A Beautiful Penis
Alice in Penisland
In the Line of Penis
Penis Forever
Night of the Living Penis
Morning Penis
Penis Rising
The Penis Before Christmas
Raiders of the Lost Penis
Once a Penis in The West/America/Mexico/China
The Emperor's New Penis
osv. ;)
#552 HelmerJ 13 år siden
Du sku vel aldrig være ophavsmand til denne click click
#553 Bony 13 år siden
Den fik heller ikke for lidt deroppe. Jeg skylder jer en rulle skidepapir.
Tak til alle for en fantastisk sommerfest. Og hyggeligt at hilse på de to nye Filmz hoveder. Hilste blandt andet ekstra pænt på DjBeau ved at vælte et glas rødvin ud over ham i min brandert. As the classy fucker I am... :-)
Jeg var helt færdig på arbejde om mandagen. Køreturen hjem var ond pga. de vildeste rødvinstømmermænd og så havde jeg den vildeste kvalme nogensinde. Ruben, der også går under dæknavnet "Glohed Radiator" sad desuden ved siden af, så man var godt kogt hele vejen. Var helt hjemme hos mig selv klokken 17.30 og nåede så akkurat lige i bad, inden turen gik videre til fødselsdag og gilde resten af aftenen. Var hjemme søndag aften klokken 23.30 og skulle så tidligt op på arbejde mandag. Men det var sgu' det hele værd og jeg ville gøre det igen! :-D
#554 wimmie 13 år siden
Oh yes, you will....!
#555 wimmie 13 år siden
#556 Wangsgaard 13 år siden
#557 gi-jones 13 år siden
#558 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#559 evermind 13 år siden
I wish! ;)
#560 Collateral 13 år siden