Gravatar

#81 Collateral 13 år siden

Nu spørger jeg lige om noget: Hvad plejer i at foretage jer til sommerfest? Alkohol? Mad? Film? (Det med hesten behøver jeg ikke at hører flere detaljer om :S)

EDIT: Mere konkret er det jeg leder efter om hvor meget og hvor lidt jeg skal medbringe, men det falder mig ind at der vidst er en liste tidligere i tråden. Så måske er mit indlæg lidt overflødigt :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#82 cyberzed 13 år siden

Ha, i tabte jeg skal til firmaarrangement dagen før så i kommer til at høre på mine lidelser til festen :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#83 gi-jones 13 år siden

Collateral: Kød, Bacon, grill, druk, diskussion om hvilken af de to Jurassic Park efterfølgere der er bedst, mere Bacon. Ja og så hesten...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#84 gi-jones 13 år siden

cyberzed (82) skrev:
Ha, i tabte jeg skal til firmaarrangement dagen før så i kommer til at høre på mine lidelser til festen :P
Sweet. Så er vi i hvert fald tre fra Århus :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#85 dyg 13 år siden

#81 - Sidste sommerfest havde jeg omkring 600g steak og en bunke store bacon-pølser med, samt en halv kasse øl, der blev tømt alt for hurtigt, hvorefter jeg nassede på HelmerJ's lager :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#86 elwood 13 år siden

#80 mærkeligt, så forstår jeg slet intet nu, da der er mere end 4 dage mellem de to datoer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#87 Collateral 13 år siden

#83: Det er da en ret kort diskussion. "Lost World" er da langt bedre end den gudsjammerligt ligegyldige III - ingen af dem kan måle sig med originalen ;) Men tak for svaret.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#88 Skeloboy 13 år siden

18. juni siger i...

Skal enten til Copenhell, hvis jeg får penge eller er der måske en 10-års jubilæum fra mit gymnaisum...men udmiddelbart, så lyder sommerfesten mere tiltrækkende :)

Komme der nogen lækre single-piger med langt hår og hvid sommerkjole mde?
Gravatar

#89 Kruse 13 år siden

gi-jones (84) skrev:
Sweet. Så er vi i hvert fald tre fra Århus :)

Nærmere to, da jeg ikke længere bor i Århus ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#90 evermind 13 år siden

Collateral (87) skrev:
kort diskussion. "Lost World" er da langt bedre end den gudsjammerligt ligegyldige III - ingen af dem kan måle sig med originalen ;) Men tak for svaret.

Næ! :)

Desværre er jeg blevet i tvivl om, hvorvidt jeg kan d. 18. juni ... :S

Håber!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: