Gravatar

#11 pulse83 19 år siden

#10 Der er jo sagt både godt og ondt om Rome, så den eneste måde du kan finde ud af om du kan lide den er jo udelukkende ved at se den. Jeg kunne ikke lide den, men det ved jeg at der er masser af andre der kan.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#12 ks 19 år siden

Jeg så de første 5 afsnit og faldt derefter også af vognen mht. Rome. Besynderligt nok, så havde jeg det næsten præcis på samme måde som pulse83 med serien, og det var faktisk den første direkte skufelse jeg har haft med nyere HBO serier, af dem jeg har set naturligvis. Det er bestemt ikke fordi "Rome" er en decidereret dårlig serie, den formåede bare aldrig at fange min interesse, dertil træder de simpelthen for meget vande og da jeg ikke rigtig faldt for nogle af karakterne var det virkelig svært at fortsætte og håbe på bedre afsnit senere mod sæsonafslutningen.
Gravatar

#13 myggen 19 år siden

Jeg havde det med Rome på samme måde, som jeg havde Deadwood, hvor jeg heller ikke var 100% hooked fra starten, men trods alt godt underholdt. Men da serien rigtig finder sig tilrette, og historien for alvor kommer igang, synes jeg den blev helt på højde med andre HBO-produktioner, og jeg blev temmelig fascineret af alle de politiske intriger og det 'farvefulde' persongalleri.

Jeg har overfor min kone (som var helt vild med Rome) argumenteret for, at hun så også ville kunne lide Deadwood, og jeg ville umiddelbart have troet, at det omvendte også ville gøre sig gældende.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#14 McPeter 19 år siden

#7 - hvornaar er man da ellers underholdt end naar der er patter eller blod paa skaermen? ;-)
(jeg vaelger dog at differentiere mellem de to ting. synes af princip ikke de boer blandes sammen) :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: