#8 + #10 - DAMN! Misundelse er en grim ting!!! :-) Hvor tit får I rent faktisk lyttet til dem? Jeg tror ikke engang jeg har 200 'almindelige' cd'er og der kan da godt gå en del tid imellem nogle af dem bliver fundet frem...
1: Star Wars Episode I - The Phantom Menace 2: Star Wars Episode I - The Phantom Menace - Ultimate Edition 3: Star Wars Episode II - Attack Of The Clones 4: Jurassic Park 5: Jurassic Park - Main Theme Single 6. Jurassic Park: The Lost World 7: Schindler`s List 8: A.I: Artificial Intelligence 9: John Williams Greatens Hits 1969 - 1999 2-CD 10: Titanic 11: Back To Titanic (mere musik fra Titanic) 12: Braveheart 13: Willow 14: Apollo 13 15: Deep Impact 16: Indepencende Day 17: Gladiator 18: More Music From Gladiator 19: Pearl Harbor 20: The Rock 21: Face/Off 22: Snatch 23: American Beauty - The Album (Desværre ikke The Score) 24: The Godfather 25: The Godfather Part III 36: The Godfather Trilogy 37: Arachnophobia 38: Das Boot 39: True Lies 40: Back To The Future Part I 41: Forrest Gump - The Score (ikke 2-CD albummet, men selve filmmusikken) 42: Men In Black 43: The Matrix 44: The Animatrix 45: LOTR - Fellowship Of The Ring - Limited Edition 46: LOTR - The Two Towers - Limited Edition 47: LOTR - The Return Of The King - Limited Edition 48: E.T 20th Anniversary Remastered Edition 49: Pulp Fiction - Collector`s Edition 50: Con Air
Ønskeliste:
Back To The Future Trilogy 3-CD Box Indiana Jones Trilogy 3-CD Box Titanic/Back To Titanic 2-CD Box Moulin Rouge! Collector`s Edition 2-CD Box Seven Years In Tibet De tre gamle Star Wars i speciel editions (2-CD)
Nu er jeg kommet hjem og kan fuldende min liste: Space Jam Moulin Rouge Collector's Edition 2CD box There's Something About Mary The Simpsons - The Yellow Album The Simpsons Sing The Blues The Simpsons - Songs In The Key Of Springfield Queen - Flash Gordon Southpark - Bigger Longer & Uncut Songs In The Key Of X The Wedding Singer Queen - A Kind Of Magic (Der er da nogle numre på fra Highlander, men ved ikke om jeg kan snige den med ind her)
Musicals: Starlight Express Chess
Og så dem fra før: Blues Brothers Blues Brothers 2000 DareDevil (Jeg vandt den) A Life Less Ordinary The Matrix Kill Bill
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 filmz-Kadann 22 år siden
Hvor har du dog fundet "Raiders of the Lost Ark"? Jeg har bare ledt og ledt, men kan bare ikke finde det nogen steder.
#12 Tylerdurden 22 år siden
Raiders har jeg fundet i axelmusic i scala
Temple of doom har jeg fundet i Paris til omkring 250 kroner!
#13 McPeter 22 år siden
#14 SpielbergFreak 22 år siden
1: Star Wars Episode I - The Phantom Menace
2: Star Wars Episode I - The Phantom Menace - Ultimate Edition
3: Star Wars Episode II - Attack Of The Clones
4: Jurassic Park
5: Jurassic Park - Main Theme Single
6. Jurassic Park: The Lost World
7: Schindler`s List
8: A.I: Artificial Intelligence
9: John Williams Greatens Hits 1969 - 1999 2-CD
10: Titanic
11: Back To Titanic (mere musik fra Titanic)
12: Braveheart
13: Willow
14: Apollo 13
15: Deep Impact
16: Indepencende Day
17: Gladiator
18: More Music From Gladiator
19: Pearl Harbor
20: The Rock
21: Face/Off
22: Snatch
23: American Beauty - The Album (Desværre ikke The Score)
24: The Godfather
25: The Godfather Part III
36: The Godfather Trilogy
37: Arachnophobia
38: Das Boot
39: True Lies
40: Back To The Future Part I
41: Forrest Gump - The Score (ikke 2-CD albummet, men selve filmmusikken)
42: Men In Black
43: The Matrix
44: The Animatrix
45: LOTR - Fellowship Of The Ring - Limited Edition
46: LOTR - The Two Towers - Limited Edition
47: LOTR - The Return Of The King - Limited Edition
48: E.T 20th Anniversary Remastered Edition
49: Pulp Fiction - Collector`s Edition
50: Con Air
Ønskeliste:
Back To The Future Trilogy 3-CD Box
Indiana Jones Trilogy 3-CD Box
Titanic/Back To Titanic 2-CD Box
Moulin Rouge! Collector`s Edition 2-CD Box
Seven Years In Tibet
De tre gamle Star Wars i speciel editions (2-CD)
Og mange mange flere.......!!!
#15 filmz-Kadann 22 år siden
Takker :)
#16 SpielbergFreak 22 år siden
Du kan købe alle tre CD`er i en box. bl.a i Guf til 250 kr.
#17 dyg 22 år siden
Space Jam
Moulin Rouge Collector's Edition 2CD box
There's Something About Mary
The Simpsons - The Yellow Album
The Simpsons Sing The Blues
The Simpsons - Songs In The Key Of Springfield
Queen - Flash Gordon
Southpark - Bigger Longer & Uncut
Songs In The Key Of X
The Wedding Singer
Queen - A Kind Of Magic (Der er da nogle numre på fra Highlander, men ved ikke om jeg kan snige den med ind her)
Musicals:
Starlight Express
Chess
Og så dem fra før:
Blues Brothers
Blues Brothers 2000
DareDevil (Jeg vandt den)
A Life Less Ordinary
The Matrix
Kill Bill
#18 davenport 22 år siden
SW - epi. 1
ET
JP
Shrek
+ et par Disney Coll.
Tjek iøvrigt OST til Dead Man Walking - der er så super god lyd på, at man skulle tro det var løgn.
_
#19 lagoni 22 år siden
#20 Tylerdurden 22 år siden