Gravatar

#11 davenport 20 år siden

Tænk at den detalje er blevet så stort et emne?? Det er helt vildt. Jeg gad godt at se en optegnelse over hvor tit vi har diskuteret det bare her :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 DarkLight 20 år siden

søg på Greedo?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 davenport 20 år siden

Jeg kan så afsløre at det bliver nævnt i 4 nyheder!
Det var sku ikke meget, men nu ved jeg det så :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 Ikari 20 år siden

Du kan jo også prøve at søge i selve nyhedsforummet ("find forum indlæg") :)
Gravatar

#15 filmz-Wacker 20 år siden

Man ser det jo allerede i Episode 1 Phamton menace under ekstra scenerne, at Greedo er en værre en, allerede som lille. he he he
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#16 Slettet Bruger [2113701541] 20 år siden

Noget helt andet er. Jeg nægter også at se dem med reklamer (alt på TV3(+) bortset fra Simpsons ind i mellem, men zappede lige forbi Episode 5 i dag. Årtusindfalken....HVAD SKER DER?

Hvilken oversætter bliver sat til at oversætte Star Wars UDEN at kende navnet Tusindårsfalken? - Der røg min sidste respekt for TV3...
Gravatar

#17 Michael Andersen 20 år siden

Det er noget Lucas har bestemt!

;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 Patriarch 20 år siden

Årtusindfalken.... LOOOOL :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 maniac 20 år siden

Idag da de introducerede episode I var det med en tekst om at man nu kunne den videre historie om Luke Skywalker i Episode I...
Gravatar

#20 JannikAnd 20 år siden

Jeg tror, du mangler et ord, manni. Skriv det lige, det virker lidt spændende. :)

EDIT: Forstår konteksten nu. Du hentyder til, at Luke ikker er med i filmen, ikk'? Altså, det manglende ord i din post er "følge", "se" eller lign.

Skriv ny kommentar: