Gravatar

#21 Michael Andersen 20 år siden

#20 Den er faktisk meget sjov (især efter reality-tv er blevet så populært) med dens stikken til åndssvage tv-programmer som "Climb for Money" og selvfølgelig selve The Running Man-showet. Det er jo ligesom at tænde for TV-Danmark i dag :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 JannikAnd 20 år siden

Hehe enig. Hørte om et nyt amerikansk reality-show, hvor alle deltagerne er udlændinge, der kæmper om en opholds- og arbejdstilladelse i U.S.A. De skal vist udøve alle mulige stunts og æde ukristelige ting. Perverst.
Gravatar

#23 davenport 20 år siden

Det er en forsmag på det amerikanske samfund. De kan ligeså godt vende sig til at æde ukristelige ting!! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#24 ks 20 år siden

Hold da op! Samtalen er vist røget helt af sporet hehe, så jeg tror lige jeg vil vende tilbage, hvor det hele begyndte.

Jeg synes bestemt stadig SW3 er hypet meget, det er af naturlige årsager faldet lidt, primært grundet Sin City's premiere tror jeg, men der er skam stadig mange mennesker, der snakker om Star Wars 3, så helt i glemmebogen er den sådan set ikke gået.

Man kan da også se herinde på filmz' forum, at der indtil videre er 326 (!) kommentarer i tråden til Star Wars 3, hvilket er rigtig meget for en filmz tråd, og idet den stadig vokser kan man også se, at interessen stadig er der, for dem der af skandaløse årsager ikke har fået set den endnu.
Gravatar

#25 Patriarch 20 år siden

LOL - det var en aprils nar du vidt ikke fangede :D

Sen stod i en af gratis aviserne
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#26 Kia 20 år siden

#25 Jeg tror altså (desværre) ikke, det bare er en aprilsnar. Jeg har set noget om det i fjernsynet, tror det enten var i 60 minutes eller Dags Dato.

Det var et show for mexikanske/latinamerikanske indvandrere. De kunne godt nok ikke vinde en opholdstilladelse, men de kunne vinde advokatbistand til deres sag, hvilket ifølge showet skulle forøge deres chancer for at få en opholdstilladelse. De interviewede blandt andet nogle af seerne, og fulgte op på hvordan det var gået nogle af deltagerne.

Så vidt jeg husker var det noget i den stil, det er ret længe siden jeg så det. I hvert fald længere siden end 1. april ;)
Gravatar

#27 JannikAnd 20 år siden

Det var noget en pålidelig ven fortalte mig. Kan ikke udelukke at det var en aprilsnar, men udfra #26's udtalelser lader meget til, at den var god nok...
Gravatar

#28 davenport 20 år siden

Jeg har googled den lidt men kan ikke finde noget omtale.. Måske nogen er bedre til at google, så vi kan få afsluttet det her ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#29 Patriarch 20 år siden

Vil ikke afvise at der findes noget der ligner det du beskriver, men det hvor man kunne vinde opholdstilladelse var ihvertfald en aprilsnar... tror den med opholdstilladelsen blev gjort ekstra spændende, og handlede vidst om at det skulle laves i danmark efter amerikanskt koncept (som måske findes, men i mere moderat udgave)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#30 JannikAnd 20 år siden

Det må være dette. Det er dog ikke amerikansk produceret, men konceptet er det samme.

Skriv ny kommentar: