Gravatar

#21 elwood 20 år siden

#20 ok sejt nok hehe, så der jo lige en ting mere at glæde sig til 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 filmz-NeoDk 20 år siden

vis der nogle som vil sælge to billeter kl 00.03 i imperial vil jeg godt købe dem :D for den i næstved viser de den først kl 15.30 og ikke nogle nat forestilling :( er super ked af det over det
Gravatar

#23 filmz-Wacker 20 år siden

#20 hvorfor bliver den scene kun vist i en digital biograf. ??
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#24 HelmerJ 20 år siden

det næste bliver vel at der kommer en III½ tjekkisk voice dub only. for det kan da ikke være rigtigt at alle skal kunne få den fulde oplevelse
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#25 maniac 20 år siden

#23 fordi Lucas er perfektionist til pil-fingerspidserne, og han med en digital kopi stadig kan pille efter de analoge kopier er lavet og distribueret, og stadig nå at få den digitale version ud i alverdens biografer. Scenen er nok blevet tilføjet efter at de analoge film blev trykt.

Og så er det nok også for at give et argument for at folk skal vælge den digitale biograf frem for den analoge, og dermed præge fremgangen for de digitale biografer.
Gravatar

#26 PredatorX 20 år siden

Så ses vi på række 17 D.21:-) Sidder ude i side sektionen dog.

Har billetter til første forestilling i Cinemaxx, men ved endnu om jeg tager derind...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 danschier.dk 20 år siden

#22 Du er da godt nok optimist. ;-)
Der er natforestilling i Nykøbing F. Prøv der, det er en fatastisk biograf.
Gravatar

#28 filmz-Business Monkey 20 år siden

Fik billetter til premieren og de to efterfølgende forestillinger i Imperial. Hhv. kl 23:59, 03:00 og 06:30...

Fire billetter i alt. Premieren skal jeg nemlig se med en meget speciel person...

Så tager hun hjem, og så ser jeg Episode III to gange mer og tager derefter i skole... Mums.
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#29 Slettet Bruger [1980851781] 20 år siden

#28: Er det dronningen, siden hun er så speciel? :)
Gravatar

#30 filmz-Bluhm 20 år siden

Ifølge Fox er Dagobah scenen ikke med i den digitale udgave heller, tjek starwars.nu

Skriv ny kommentar: