#153: Korrekt. Jeg talte ikke Special Achievement Award med som nominering, da den jo bliver uddelt under lidt særlige forhold. Dvs. den blev nomineret til 10 og vandt de 6, men fik så oven i hatten en Special Achievement Award som den syvende... (det var det jeg mente med 'i alt' da jeg stillede spørgsmålet) - ok, lidt tricky... :-)
screw it.. Jeg kender alligevel ikke noget til SW. I havde bare fået et latterligt spørgsmål.. Den eneste grund til jeg gad deltage var fordi det handlede om Oscars.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Taxi McPeter. Okay, here we go again... da Vader 'dræber' Kenobi i "A New Hope" hører man ikke det musiktema som normalt bliver associeret med Kenobi, men et af John Williams mange andre SW-temaer. Så spørgsmålet lyder: Hvis det ikke er Kenobis tema som bliver fremført da han forsvinder ud i den blå luft, hvilken anden SW-persons tema er det så?
Det er ikke Yodas, ikke Vaders... ingen af dem var lavet i a new hope... kan ikke komme på nogen persons tema som det kunne være... hmmm... Lukes Theme? det er mit bud.. men det er der da ikke noget der hedder :D
Har også hørt om Force Theme... men det er jo heller ikke en person.. men ok.. Lukes Theme
#151 McPeter 22 år siden
#152 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#153 Michael Andersen 22 år siden
#154 McPeter 22 år siden
#155 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#156 Michael Andersen 22 år siden
#157 Patriarch 22 år siden
#158 McPeter 22 år siden
#159 Kalle Ferm 22 år siden
#160 Patriarch 22 år siden
Har også hørt om Force Theme... men det er jo heller ikke en person.. men ok.. Lukes Theme