Gravatar

#61 SpielbergFreak 22 år siden

Nope;-)

Jeg gentager: Hvad hedder de dyr som Tusken Raiders ridder på?
Gravatar

#62 Skum 22 år siden

Batha's er det ikke? Mener jeg kan huske en passage hvor han (Luke eller Obi Wan) siger noget med "...Bantha tracks..."
w00tness...
Gravatar

#63 SpielbergFreak 22 år siden

You have chosen wisely
Gravatar

#64 Skum 22 år siden

Ålraijt... hvad hedder det Impiriske alfabet?
w00tness...
Gravatar

#65 Corgan 22 år siden

#49: Damn... so close! ;-)

#50: Nå ja... det er selvfølgelig klart nu! TIE Advanced var temmelig cool. En lille hurtig én, mener jeg. Klasse spil!
Gravatar

#66 Skum 22 år siden

Hmm tænkte på om det skal være information som kan findes ud fra filmene? Selvom alfabetet ses i ROTJ, så nævnes navnet vistnok aldrig...
w00tness...
Gravatar

#67 Hasselguff 22 år siden

"Aurubesh"?
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#68 inflector 22 år siden

#50 Tie Defender var ihvertfald med i min version, af det klart bedste starwars spil ever: Tie Fighter!

Knights of the old republic virker dog også fedt indtil videre :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#69 azathoth 22 år siden

#68: Jeg tror faktisk du har ret... for der kom en udvidelse på et tidspunkt, der var den vist med. Jeg mener ikke det var med i den først udgave...

KoTOR er min personlige favorit til bedste SW game nogensinde... skarpt forfulgt af Jedi Knight og Tie Fighter. Ak sikke mange timer jeg har brugt på at spille de spil! *kniber en lille tåre*
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#70 Kalle Ferm 22 år siden

Uha ja. Jedi Knight har jeg godt nok også spillet meget. Elskede de FMV sekvenser der var indlagt - det var jo næsten som en rigtig film. :-)

Gode gamle Rebel Assault 2 var nu også godt. Især Tie Training missionen har jeg spillet som en besat. :-D

Har I spillet X-Wing Alliance? Det er også rigtig fedt. Af nyere spil kan også nævnes Jedi Outcast og Jedi Academy. Fede begge 2.

Men følelsen af at være gennemført OND i Tie Fighter er sjældent lavet bedre!

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: