Gravatar

#21 filmz-vassago 16 år siden

En lille update... Der er åbenbart tale om en decideret fejl, jeg kontaktede Nordisk Film omkring "skandalen", og det er ikke noget de med vilje har fået lavet, faktisk var de meget overrasket over det, og forsøger pt at finde ud hvad - og ikke mindst hvordan det kan gå galt.

De vil også meget gerne takke for tippet, og sender en gavepakke til mig en af de nærmeste dage - og den skal jeg nok få sendt videre til kaptajnen :)

Så hvis du lige sender en besked på det interne system, eller til min Filmz-mail, med din adresse, vil jeg sende det asap.

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#22 elwood 16 år siden

#21 hehe fantastisk lille episode.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 gi-jones 16 år siden

#21: Hvis du får noget at vide om hvordan i al verden den slags dog kan ske, må du endelig give det videre. Det er fuldstændigt over min forstand hvordan sådan en fejl kan lade sig gøre, med mindre en eller anden tekniker med vilje har moret sig under noget mastering.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#24 Bony 16 år siden

#23 - Hehe, klasse. "Fight Club" tricket. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#25 Outbound Sith 16 år siden

Det kan være, at det er teknikerens stille protest mod, at "Bamse På Planeten"-afsnittene endnu ikke er udkommet på DVD... :)

Måske er der flere "fejl" i andre udgivelser? Det ville være helt "Doctor Who"-agtigt (se afsnittet "Blink" fra den seneste sæson - helt fantastisk episode!)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#26 dyg 16 år siden

#25 - Men de kommer jo lige netop om en uges tid. Mon ikke det bare er skjult reklame? :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#27 Outbound Sith 16 år siden

#26 I så fald tager jeg fandme hatten af!

Mon DR Multimedie har rekrutteret Captain Vallo som opinionsleder i undergrundsmiljøet? ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#28 Jay El 16 år siden

Det kan være, at det er teknikerens stille protest mod, at "Bamse På Planeten"-afsnittene endnu ikke er udkommet på DVD... :)

Eller også er det for at fejre, at der kommer noget af det d. 27. - eller i protest over at der ikke kommer mere end en dobbeltdisk. Jeg mener ganske bestemt, at der skulle være materiale til mere end 2 skiver.
Gravatar

#29 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#28 - Nu står der jo "indeholder ALLE 8 afsnit" på coveret, så mon ikke det faktisk er alt?

Jeg husker det selv som en forholdsvis kortlivet fornøjelse. 8 afsnit = 8 uger dengang, og det lyder meget rigtigt i mine ører.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#30 Tylerdurden 16 år siden

Okay det er rigtig spookey.
Det er nemlig mig der har tjekket den master som DVD'en er lavet ud fra. Og jeg er 100% sikker på at der ikke var noget frame af "Bamse på Planeten" på den master jeg så.
Men vi havde også nogle mastere på "Bamse på Planeten" liggende... Men hvordan det er havnet i "Blood and Chocolate", det er en gåde.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?

Skriv ny kommentar: